pátek 6. března 2015

8.-11. den výzvy + jídelníčky (Andy)

Skóre za další čtyři dny je: 3x ryba, 1x mořské plody, 3x luštěniny, quinoa, avokádo, pohanka, červená řepa ... No, nakonec to nedopadlo zase tak špatně, vzhledem k tomu, že to pro mě byly zatím nejkomplikovanější dny výzvy:)




Tento týden jsem začala s novou prací, kde mám 8-9 hodinové směny s jednou půlhodinovou pauzou na jídlo. Mimo ní se jíst nesmí. To je pro mě samozřejmě dost komplikace, ale jak jde o jídlo, tak si poradím :D Svačím těsně před nástupem, pauzu se snažím mít uprostřed směny a hned po jejím konci mám připravenou další svačinu. No a znáte to... když je potřeba někam odběhnout, odskočit si, tak mám připraveno, do čeho se po cestě zakousnout. I tak to pro mě ale byla nečekaná komplikace, vzhledem k tomu, že do práce většinou chodím rovnou ze školy, už tak s sebou tahám dost věcí a k tomu ještě svačinu? A večer jsem tak unavená, že nemám moc síly promýšlet jídelníček na další den. Vymstilo se mi to ale hned ve středu, kdy jsem s sebou jídlo neměla naprosto žádné, vždy jsem měla jen asi 5 minut na to, něco sehnat a po práci jsem nestihla nakoupit, tak jsem večer prostě dojedla, co bylo doma. Byla jsem dost napnutá, když jsem si pak propočítávala jídelníček, jestli jsem se aspoň hodnotama trefila ... a je to tam! Mám jenom více tuku, než ve většině svých jídelníčků, i tak je to ale v normě. Pravidelnost jsem v podstatě také dodržela, takže v pořádku.

Za další čtyři dny jsem byla jednou bruslit na 40 minut, zato v silném protivětru :D takže pokud mě někdo viděl a zdálo se mu, že stojím na místě... tak ne, já se snažila jet!:D a jednou jsem si zacvičila doma. Tak nějak ale beru v potaz i tři pracovní dny, kdy člověk prakticky celou směnu stojí na nohou. Rozhodně je to daleko náročnější, než třeba celý den sedět ve škole:))

Pondělí 2. 3. 



6:00 70g pohankových vloček, 100g bílé hollandie, 110g jablka, 10g ořechů (1740kJ)
9:00 alnatura smoothie borůvka, banán, jablko, 2 žitné knackebroty + 25g arašídového másla (1721kJ)
12:00 100g špaget, 80g pečeného filé z platýze, 20g lilkového pesta, cherry rajčata, ledový salát (2250kJ)
15:00 80g pohankového chleba s vlašskými ořechy, 1/4 avokáda (1316kJ)
18:00 velký salát (římský, ledový, rukola + marinovaná řepa, cizrna, mrkev, quinoa, zelené olivy, piniové oříšky, červená cibule + 40g krevet + hořčično-medová zálivka), 90g žitno-pšeničného chleba (2080kJ)
21:30 80g žitno-pšeničného chleba (771kJ)

Celkem: 9879kJ, 84g Bílkovin, 335g Sacharidů, 67g Tuku

Úterý 3. 3. 

10:00 ovesná kaše s dýňovými, lněnými, slunečnicovými semínky a quinoou (70g směsi + 150ml polotuč. mléka), 100g hroznového vína (1668kJ)
12:00 čočka na kyselo (300g uvařené) + 1 vajíčko, kyselá okurka, nakládaná červená řepa (2464kJ)
15:00 70g celozrnného chleba s lněným semínkem a ovesnými klíčky, 1/4 avokáda (1497kJ)
40 minut bruslení
17:00 100g bílé hollandie, jablko, 20g arašídového másla (1100kJ)
19:30 100g špaget, 150g žampionů, 2 rajčata, cuketa, 5g řepkový olej, ledový salát (2173kJ)
21:00 caro, 10g vlašských ořechů, 10g goji (491kJ)



Celkem: 9392kJ, 85g Bílkovin, 324g Sacharidů, 63g Tuku

Středa 4. 3. 2014
7:00 ovesná kaše s dýňovými, lněnými, slunečnicovými semínky a quinoou (70g směsi + 100ml polotuč. mléka), 100g hroznového vína, 20g arašídového másla (2069kJ)
11:00 hummus 100-150g , 1 ks žitno-pšeničný chléb, 1 ks focaccia, polníček, cherry rajčata, balsamico, oliv. olej (3232kJ)
14:30 sendvič s lososem (vícezrnná bagetka, led. salát, cca 40g lososa, 250g ovocný salát (jablko, pomeranč, hroznové víno, kiwi) (1692kJ)
17:30 160g vařené quinoy, 100g pečené řepy, 5g vlašských ořechů (1123kJ)
20:30 jablko, 250g podmáslí  (680kJ)
22:00 pórková polévka s bramborem cca 350ml (786kJ)


Celkem: 9583kJ, 84g Bílkovin, 323g Sacharidů, 76g Tuku

Čtvrtek 5.3. 2014
8:00 ovesná kaše s dýňovými, lněnými, slunečnicovými semínky a quinoou (70g směsi + 150ml polotuč. mléka), 100g hroznového vína, 20g arašídového másla (2169kJ)
10:00 banán, 10g vlašských ořechů (741kJ)
30 minut posilování s vlastní vahou
12:00 100g celozrnných špaget, 50g pečeného platýze, 20g lilkového pesta, ledový salát (2027kJ)
14:00 ovesné placičky (ovesné vločky, řepkový olej, celozrnná pšeničná mouka, rozinky, slunečnicová semínka), 250ml nízkotučného kefíru (1212kJ)
18:00 135g celozrnného chleba s lněným semínkem a ovesnými klíčky, 50g pražské šunky, 200ml grepovo-pomerančového freshe (1604kJ)
22:00 60g žitného chleba s 20g lučiny linie, 10g vlašských ořechů, ledový salát (1037kJ)
23:00 2 žitné knackebroty, 150g nakládané řepy (552kJ)

Celkem: 9342kJ 84g Bílkovin, 317g Sacharidů, 66g Tuku



A nakonec moje nejčastější snídaně v posledních dnech. Kdo si myslel, že si ráno poctivě míchám vločky se semínky a vařím quinou, tak ho asi zklamu, ale ne, ráno pouze chytnu krabici směsi od Marks and Spencer a odsypu si z ní do hrnce:) Směs není nijak přislazovaná a jednoduše v ní není nic, co nechcete, čistě jenom semínka, vločky, otruby, pohanka. Určitě si stejnou kaši můžu připravit sama, ale leniví pochopí! Pro mě je to objev už jen proto, že jsem v obchodech nikdy neviděla hotovou směs na kaši bez zbytečných aditiv a přidaného cukru, kromě kaší nominal. Byl to dárek k vánocům, takže netuším, kolik stojí (asi dost), nevíte někdo?:)







Žádné komentáře:

Okomentovat