pátek 6. března 2015

Jak se mi dařilo 10.-12. den výzvy (Verča)

Poznatek z těchto dnů je především ten, že když se mi kompletně mění program, těžko se dodržuje předepsaný jídelníček. Do tohoto pátku jsem to zvládala vždy jen přeskládáním jednotlivých jídel, ale jak jsem neměla čas si vše ráno nachystat, musela jsem začít od nuly - a vyšlo to.



Středa 4.3.2015

8:00 toasty (100 g celozrnný toastový chléb, 150 g jablko, 10 g ořechy, 10 g máslo)
11:00 60 g ovesné vločky, 10 g ořechy, mandlové mléko, banán (1953 kJ)
13:30 80 g kuskus, 15 g kuřecí maso, 40 g kukuřice, 50 g konzervované fazole, 5 g olivový olej, 20 g černé a zelené olivy, 15 g parmazán, rajče (2020 kJ)
16:00 70 g celozrnný chléb, 30 g avokádo, paprika (866 kJ)
1 hodina jóga
18:00 80 g losos, 5 g olivový olej, 250 g brambory, 15 g medové hořčice, rajče (1686 kJ)
20:00 70 g celozrnný chléb, 30 g bylinková pomazánka Alnatura, paprika (1103 kJ)

Celkem: 9632 kJ, 81 g bílkovin, 302 g sacharidů, 77 g tuku

Vstávala jsem o něco později, takže jsem zase posouvala časy. Po snídani jsem šla na hodinu do posilovny (místo na jógu), tentokrát to bylo trochu náročnější, takže jsem na jídle přidala. Místo mandlového mléka k svačině jsem dala klasické a k obědu jsem zase neměla kukuřici, ale hrášek. Na další svačinu jsem přidala ještě bylinkovou pomazánku. Měla jsem hodně bílkovin, ale zase jsem potřebovala dojíst rybu, takže jsem neměla moc kde ubírat.



9:00 toasty (100 g celozrnný toastový chléb, 150 g jablko, 10 g ořechy, 10 g máslo)
1 hodina posilovna
12:00 60 g ovesné vločky, 10 g ořechy, mléko, banán (2063 kJ)
13:30 80 g kuskus, 15 g kuřecí maso, 50 g hrášek, 50 g konzervované fazole, 5 g olivový olej, 20 g černé a zelené olivy, 15 g parmazán, rajče (2049 kJ)
16:00 90 g celozrnný chléb, 30 g avokádo, 10 g bylinková pomazánka Alnatura, paprika (1249 kJ)
18:00 80 g losos, 5 g olivový olej, 250 g brambory, 15 g medové hořčice, lilek (1708 kJ)
21:00 70 g celozrnný chléb, 30 g bylinková pomazánka Alnatura, paprika (1103 kJ)

Celkem: 10117 kJ, 87 g bílkovin, 329 g sacharidů, 77 g tuku

Čtvrtek 5.3.2015

8:00 celozrnné lívance (50 g špaldová mouka, 20 g ovesné vločky, 5 g cukr, 5 g droždí, půl vejce, mléko polotučné), 50 g mangovo jablečné pyré Alnatura, 10 g arašídové máslo, banán (2573 kJ)
11:00 70 g celozrnný chléb, 30 g bylinková pomazánka Alnatura, 15 g kuřecí šunka 96 %, ledový salát (1109 kJ)
14:00 100 g celozrnné těstoviny, 15 g parmazán, 10 g olivový olej, lilek, cuketa, žampiony, dýně (2345 kJ)
16:00 50 g ovesné vločky, 60 g hroznové víno, 100 g jogurt (1259 kJ)
1 hodina bruslení
18:00 200 g jablko, 100 g mrkev, 10 g ořechy
20:00 120 g celozrnný chléb, 40 g gervais, 100 g pečená řepa, 5 g olivový olej

Celkem: 9899 kJ, 74 g bílkovin, 332 g sacharidů, 74 g tuku

Ráno mi nezazvonil budík, tak jsem trochu zaspala a pořádně se nepodívala, co mám snídat. Neměla jsem proto na lívancích arašídové máslo ani banán, ale jen pyré. Snad to nezní moc divně, že nestíhám a stejně dělám ráno lívance :)) Ale kynuly, když jsem byla ve sprše a tak. Menší snídaně se mi nakonec hodila, protože jsem nestihla sport, večer jsem musela do práce a potřebovala jsem ještě v noci něco jíst. Na oběd jsem ubrala těstovin a trochu pozměnila zeleninu a sýr - parmazán došel a měla jsem bohužel už jen eidam. 




Protože se mi posunuly časy, vynechala jsem mrkev s jablkem a zařadila druhou večeři na 23:00 - obložený chléb. Spát jsem šla v 1. U večeře jsem jen vyměnila řepu za brokolici a přidala avokádo.
Ségra měla narozeniny a donesla medovník, jeden z dortů, které mi fakt chutnají. I bych si ráda dala - místo svačiny, ale se svačinou jsem byla najedená dost, tak mě to ani tolik nelákalo. Takže výzva zůstala neporušena. :) 

10:00 celozrnné lívance (50 g špaldová mouka, 20 g ovesné vločky, 5 g cukr, 5 g droždí, půl vejce, mléko polotučné), 50 g mangovo jablečné pyré Alnatura (1861 kJ)
12:00 70 g celozrnný chléb, 30 g bylinková pomazánka Alnatura, 15 g kuřecí šunka 96 %, ledový salát (1109 kJ)
15:30 80 g celozrnné těstoviny, 20 g eidam, 10 g olivový olej, lilek, rajčata, žampiony, dýně (2056 kJ)
18:00 50 g ovesné vločky, 60 g hroznové víno, 100 g jogurt (1259 kJ)
20:00 120 g celozrnný chléb, 40 g gervais, 20 g avokádo, 100 g brokolice, 5 g olivový olej (1770 kJ)
23:00 70 g celozrnný chléb, 30 g bylinková pomazánka Alnatura, 15 g kuřecí šunka, ledový salát (1117 kJ)

Celkem: 9173 kJ, 75 g bílkovin, 280 g sacharidů, 74 g tuku
(Hodnoty zpětnou zkouškou nevycházejí, takže bylo v tabulkách nejspíše uvedeno pouze, kolik má potravina kalorií, ale ne jednotlivých živin.)

Pátek 6.3.2015

8:00 celozrnné lívance (50 g špaldová mouka, 20 g ovesné vločky, 5 g cukr, 5 g droždí, půl vejce, mléko polotučné), 50 g mangovo jablečné pyré Alnatura, 10 g arašídové máslo, banán (2573 kJ)
10:00 80 g celozrnný chléb, 20 g avokádo, 30 g pomazánka z řepy a křenu Alnatura, 15 g kuřecí šunka 96 %, paprika (1269 kJ)
12:00 70 g kuřecí maso, 250 g brambory, 10 g olivový olej, pyré (100 g batáry, 50 g dýně), 10 g dýňová semínka, rajče (2374 kJ)
15:00 50 g ovesné vločky, 80 g hroznové víno, 10 g kešu ořechy, 100 g jogurt (1559 kJ)
1 hodina posilovna
17:00 jablko
19:00 100 g arabský chléb, 40 g kukuřice, 40 g fazole z konzervy, 30 g zakysaná smetana, 5 g olivový olej, rajče, ledová salát (1870 kJ)

Celkem: 9957 kJ, 77 g bílkovin, 340 g sacharidů, 72 g tuku

Pátek jsem hodně měnila, a to hlavně kvůli tomu, že jsem ráno musela jít ještě něco zařídit a neměla jsem čas připravit si lívance a oběd do krabičky. Proto jsem tento jídelníček sestavila téměř celý znovu. K snídani jsem si dala kaši Nominu s rozmixovaným banánem a hruškou a k obědu šla do menzy - měli kuřecí roládu s bramborem. Roláda obsahovala podle mého odhadu tak 40 g kuřecího masa, vejce, smetanu a trochu zeleniny. Vzala jsem si i hrachovou polévku, ale bohužel se mi zdála přesolená (jako obvykle), tak jsem snědla jen pár lžic, krutony jsem nejedla vůbec.


Obě svačiny jsem přesunula na odpoledne a trochu poupravila, sport jsem kvůli práci opět nestihla - musím tedy aspoň jednou jít o víkendu. A protože jsem nemohla ani zajít nakoupit, večeři jsem musela složit z domácích zásob, za což jsem nakonec ráda, protože od začátku výzvy mám úplně narvanou lednici i mrazák. Z mrazáku jsem vytáhla chleba, na oleji osmahla hrášek, žampiony a fazole a pak opekla i chléb. K tomu avokádo a rajčátka a je to, docela jsem si pochutnala a trochu jsem si ulevila od celozrnného chleba z Kauflandu, který je opravdu hodně celozrnný a už mě po něm občas bolelo břicho.


9:00 75 g jáhlová kaše Nominal, 250 ml mléko, banán, půl hrušky, 5 g ořechy (2452 kJ)
12:00 Menza: pár lžic hrachové polévky, kuřecí roláda s bramborem (1932 kJ)
15:00 50 g ovesné vločky, 100 g jogurt, půl hrušky, 10 g ořechy (1535 kJ)
17:30 70 g celozrnný chléb, 15 g pomazánky řepa a křen Alnatura, 20 g avokádo, paprika (1022 kJ)
20:00 80 g chléb šumava, 50 g avokádo, 50 g hrášek, 40 g fazole, 30 g žampiony, 10 g řepkový olej, rajčata (1936 kJ)
23:00 jablko (312 kJ)

Celkem: 9190 kJ, 71 g bílkovin, 325 g sacharidů, 64 g tuku

5 komentářů:

  1. Ahoj.. chtěla jsem se zeptat, jak poznám cz toustový chleba?
    Ať pátrám, jak pátrám, každý je jen cereální a nebo tmavý a nebo se semínky.. a navíc, nevím, jestli vůbec takový je? Ocením tip na to, který je vhodný, a kde kupovat, díky!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nemají je úplně všude, vlastně skoro nikde... Poznáš to úplně jednoduše - bude to mít v názvu, já kupuju v Kauflandu "toastový chléb s celozrnnou moukou", což uznávám, že neni to samé jako celozrnný a neměla bych to tak nazývat, ale nic lepšího jsem nesehnala, tak aspoň má nějaké to procento... Tuším, že kdysi někdo doporučoval toasťák z Lidlu, že je opravdu celozrnný :)

      Vymazat
    2. http://www.viviente.cz/velky-pruvodce-toustovymi-chleby/ Tu stránku neznám, ale popsaný chleby má hezky ;)

      Vymazat
  2. Ahoj, ještě jeden dotaz mě napadá.. Ty zvážené sacharidy (kuskus, brambory..) to je za syrova, že? A maso taky? :)

    OdpovědětVymazat