pondělí 9. března 2015

Jak se mi dařilo 13.-15. den výzvy (Verča)

Nečekaně pracovní víkend pokračoval, ale vše jsem zvládla. A mám nové oblíbené jídlo - toasty s avokádovou nutellou! Taky na lazáních jsem si pořádně pochutnala, hovězí maso mám opravdu nejradši a dřív jsem na něj byla zvyklá mnohem častěji.


 Sobota 7.3.2015

9:00 100 g celozrnný toastový chléb, 200 g jablko, 10 g máslo, 10 g ořechy (2135 kJ)
11:00 20 g knackebrot, 20 g gervais, 200 g mrkev (744 kJ)
13:00 lazáně (50 g hovězí zadní, 80 g těstoviny, 10 g celozrnná mouka, 150 ml mléko, 20 g 30% sýr, 10 g olivový olej, 50 g rajčatová omáčka Alnatura, cibule, rajčata) (2778 kJ)
15:00 50 g ovesné vločky, 100 g jogurt, 10 g ořechy, hruška (1719 kJ)
18:00 100 g celozrnný chléb, 30 g pomazánka křen, řepa Alnatura, vařená brokolice, rajče (1408 kJ)
21:00 20 g knackebrot, 20 g gervais, paprika (503 kJ)

Celkem: 9288 kJ, 75 g bílkovin, 298 g sacharidů, 73 g tuku

Protože jsem potřebovala v sobotu zařadit sport, zvětšila jsem i porce jídla. K snídani jsem si dala 140 g toastového chleba a odpolední svačinu přesunula na dopoledne.


Mouky na bešamel do lazání bylo potřeba více, na porci asi 17g.


Dále se jídelníček nesl víceméně ve znamení dojídání zbytků, nakoupila jsem nějak moc ovoce a pořád mi zbývaly fazole a žampiony. Naopak brokolice zplesnivěla. :( K svačině jsem si udělala takový koktejl z vlašských ořechů, banánů a vody - přirovnala bych to k slabšímu rostlinnému mléku s banánem, rozhodně to nebyl jen banán ve vodě. Večeře byla podobná jako předchozí den.
Druhou večeři jsem zrušila, protože jednak jsem měla dostatek živin už po večeři a jednak se mi dost posunuly časy a další den ráno jsem vstávala, takže jsem šla spát v půl 11.

10:00 140 g celozrnný toastový chléb, 200 g jablko, 10 g máslo, 10 g ořechy (2547 kJ)
13:00 50 g ovesné vločky, 100 g jogurt, půl hrušky (1276 kJ)
16:30 lazáně (50 g hovězí zadní, 80 g těstoviny, 17 g celozrnná mouka, 150 ml mléko, 20 g 30% sýr, 10 g olivový olej, 50 g rajčatová omáčka Alnatura, cibule, rajčata) (2882 kJ)
18:00 2 banány, 15 g ořechy (1189 kJ)
1 hodina bruslení
21:00 110 g mix pečiva, 10 g pomazánka křen a řepa Alnatura, 20 g avokádo, 50 g fazole v nálevu, 50 g hrášek, 30 g žampiony (2189 kJ)

Celkem: 10083 kJ, 80 g bílkovin, 335 g sacharidů, 79 g tuku

Neděle 8.3.2015

10:00 100 g celozrnný toastový chléb, 20 g arašídové máslo, banán (1989 kJ)
12:00 40 g jáhlová kaše Nominal, 200 g mléko polotučné, 10 g ořechy, hruška (1689 kJ)
14:30 lazáně (50 g hovězí zadní, 80 g těstoviny, 10 g celozrnná mouka, 150 ml mléko, 20 g 30% sýr, 10 g olivový olej, 50 g rajčatová omáčka Alnatura, cibule, rajčata) (2778 kJ)
17:00 40 g pohanka, paprika, rajče, ledový salát, 10 g olivový olej (1026 kJ)
20:00 100 g žitný chléb, 30 g pomazánka Alnatura řepa, křen, 1 vejce, salát (1672 kJ)

Celkem: 9154 kJ, 83 g bílkovin, 294 g sacharidů, 73 g tuku

Vstávala jsem brzo kvůli práci, takže jsem posouvala časy, konečně taky jednou na dřívější dobu. :D K snídani jsem neměla arašídové máslo, protože jsem si ho ještě nestačila koupit ani vyrobit, ale zbývalo mi avokádo, tak jsem vyrobila avokádovou "nutellu" - poprvé v životě a jsem nadšená. Toasty jsem si docela oblíbila, většinou jsem je dělala se sýrem a šunkou, ale sladké jsou mnohem lepší. :) Skvěle se navíc hodí do dnů, kdy mám více bílkovin k obědu a k večeři.


Na svačinu jsem měla mít nominu s mlékem, ale protože jsem věděla, že večer nás čeká návštěva babičky, která většinou vaří maso, rozhodla jsem se ji zalít horkou vodou, abych snížila množství bílkovin, dále jsem přidala ořechy na rozmixování, aby kaše dostala výraznější chuť. Hrušku jsem z téhož důvodu vyměnila za banán a přidala jsem ještě krásné velké jahody - úvodní fotka ke článku. Zbytek jídla jsem si zabalila s sebou, odpoledne jsem pracovala a večer nespala doma. Neměla jsem dost pohanky, proto jsem doplnila množství kuskusem. Nakonec mi to chutnalo mnohem více než jen s pohankou, ale možná to bylo i tím, že jsem si konečně pořídila balsamico.



Večer u babičky byly smažené řízky s bramborovým salátem, což jsem bohužel musela odmítnout, i když mi to bylo trochu trapné, ale dala jsem si místo toho dvě porce polévky s pečivem. Měla jsem docela velké mezery mezi jídly, protože jsem celé odpoledne pracovala a lépe jsem to nezvládla.

7:00 100 g celozrnný toastový chléb, 40 g avokádo, 5 g kakao, 5 g med, banán (1924 kJ)
10:30 40 g jáhlová kaše Nominal, 14 g ořechy, semínka, banán, jahody (1628 kJ)
12:30 lazáně (50 g hovězí zadní, 80 g těstoviny, 10 g celozrnná mouka, 150 ml mléko, 20 g 30% sýr, 10 g olivový olej, 50 g rajčatová omáčka Alnatura, cibule, rajčata) (2778 kJ)
16:00 25 g pohanka, 15 g kuskus, paprika, rajče, ledový salát, 10 g olivový olej (988 kJ)
20:00 slepičí vývar, slepičí maso, krupicové noky, mrkev, olej, 50 g kaiserka (2075 kJ)

Celkem: 9394 kJ, 81 g bílkovin, 311 g sacharidů, 79 g tuku

Pondělí 9.3.2015

9:00 120 g chléb Šumava, 10 g máslo, 1 vejce (1798 kJ)
11:00 50 g vločky, 100 g hroznové víno, půl hrušky, 150 g jogurt 1,5% (1943 kJ)
12:30 Menza: hovězí vývar s nudlemi, vepřové maso se zeleninovou omáčkou a rýží (2071 kJ)
15:00 60 g celozrnný rohlík, 15 g bylinková pomazánka Alnatura, ředkvičky (1005 kJ)
18:00 120 g celozrnný chléb, 30 g žampiony, 50 g fazole z plechovky, 10 g řepkový olej, rajče, salát (1948 kJ)
20:00 100 g jablko, 100 g mrkev, 10 g ořechy (189 kJ)

Celkem: 9454 kJ, 75 g bílkovin, 312 g sacharidů, 75 g tuku

Tento den jsem počítala se snídaní u přítele, který téměř vždy má doma chleba, vajíčko a máslo. Je to zároveň moje asi nejoblíbenější slaná snídaně, i když většinou si dám vajíčka aspoň dvě a másla taky o trochu víc. Svačila jsem o půl hodiny později a přednáška skončila o dost dříve, takže jsem dosvačila a šlo se do menzy. Neměla jsem vůbec hlad, takže jsem snědla jen asi polovinu porce, ale odpoledne jsem si koupila čerstvé žitné pečivo, které mi chutnalo i s nepříliš bohatou oblohou a bylo těžké, takže mi hezky doplnilo chybějící gramáž z oběda. Jako další svačinu jsem si dala jahody a kiwi a k večeři jsem přidala víc fazolí a oleje, protože se mi posunuly časy a chtěla jsem jít brzo spát, ne řešit druhou večeři.

9:00 120 g chléb Šumava, 10 g máslo, 1 vejce (1798 kJ)
11:30 50 g vločky, 100 g hroznové víno, půl hrušky, 150 g jogurt 1,5% (1943 kJ)
12:30 Menza: hovězí vývar s nudlemi, vepřové maso se zeleninovou omáčkou a rýží (1348 kJ)
16:00 100 g žitný bochánek, 15 g bylinková pomazánka Alnatura, ředkvičky (1498 kJ)
18:00 130 g jahody, kiwi (352 kJ)
20:00 120 g celozrnný chléb, 30 g žampiony, 70 g fazole z plechovky, 12 g řepkový olej, rajče, salát (2116 kJ)

Celkem: 9054 kJ, 75 g bílkovin, 307 g sacharidů, 65 g tuku

Žádné komentáře:

Okomentovat