pátek 6. listopadu 2015

October Favourites - FOOD


NEJOBLÍBENĚJŠÍ POTRAVINY

Verča:
Bílý čaj - English Tea shop - oblíbený čaj na odpoledne.
Kaše Adveni - jablko a skořice - opravdu výrazná chuť jablka, i když je sladší. Nejradši si ji mixuji s neslazenou kaší 1:1.


Olivový olej s chilli - Oliva Gourmet - skvělý doplněk do kuchyně, nejlepší je s čerstvým pečivem.

Andy:

Pivo 8%, Harboe Strong Stout - výborné tmavé a silné pivo.

Dýně jako oblíbená sezónní potravina

NEJOBLÍBENĚJŠÍ RECEPT

Verča:

Ovesná kaše z mléka a vloček, do které se přidá lžička pudinku pro lepší konzistenci a chuť

Andy:

Tapiokový pudink s karamelizovanými fíky

NEJOBLÍBENĚJŠÍ PODNIK

Verča:

Restaurace Jiná krajina - rybí speciality na poledním menu (ve videu mám chybu, říkám Nová krajina)

Andy:

Café Neustadt


NEJHORŠÍ ZÁŽITEK SPOJENÝ S JÍDLEM

Verča:

Collegrande - grilované artyčoky ve slunečnicovém oleji - artyčoky mám fakt ráda v salátu, ale tyhle nemají vůbec žádnou chuť

Andy:

Tapioka jako příloha - z uvařených kuliček se stalo želé a nedalo se jíst
Návštěva Starbucksu - za 150,- obyčejné kafe a přeslazený cheesecake



2 komentáře:

  1. Jo návštěva Starbucks :D Taky jsem vyvalila čočky při ceně a myslela si, že si slečna dělá legraci.
    Tapiokový pudink chci zítra zkusit, ale teda sehnat ty perly...:D
    Holky, měla bych otázku. Ráda bych si koupila nějakou knihu o výživě obecně nebo při sportu. Ráda čtu knihy od Petra Fořta, ale dost mě zaujala fitness výživa od Susan Kleiner. Cvičím sice jen doma, ale ráda bych dosáhla nějakých výsledků a v budcnu chci dělat nutriční poradenství. Poradily byste mi nějakou takovou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, to mi připomnělo, že mám už tisíc let rozepsaný článek o literatuře, která se věnuje výživě :D Mohla bych ho dodělat, no...
      A co se týče toho poradenství, pokud to chceš dělat aspoň trochu dobře, potřebuješ mnohem, mnohem širší záběr než sportovní výživu, ta je navíc stěží aplikovatelná na většinu lidí, já se i v práci do té vyloženě sportovní výživy pouštím jen u lidí, kteří to s tím sportem myslí opravdu vážně, jinak to nemá smysl. Čtení sportovních knížek a nečtení základní fyziologie ti může bohužel dost negativně změnit pohled na věc... Takže i když to bude možná trochu nuda, doporučuju ti prokousat se aspoň základní fyziologií, ideálně i patofyziologií (skvělá je od Vokurky z 1.LF, ale zas nevím, jaké je tvé další vzdělání a jestli by to nebylo moc odborné...), docela fajn přehled je Zdravá výživa a prevence civilizačních nemocí ve schématech od Müllerové, ale jinak je ta česká literatura pro laiky dost žalostná, upřímně jsem ještě nenarazila na knihu o sportovní výživě, ke které bych neměla dost výhrad, Fořta nevyjímaje... Prostě se na to musí jít od základů a ne se hned pustit do jednoho konkrétního odvětví výživy. :) Hlavně teda pokud budeš chtít informace předávat dál, jestli chceš jen sama nějaké výsledky, tak samozřejmě nemusíš číst o metabolismu vitaminu D a vápníku a tak :D Tak snad konečně dodělám ten článek, kde si třeba něco vybereš ;)
      V.

      Vymazat