čtvrtek 31. března 2016

Jídelníčky 27. 3. - 30. 3.

Polovina výzvy už je za mnou (hurá!) a vy se můžete mrknout, jak se mi ty jídelníčky dařily další 4 dny :) Musím říct, že paradoxně oproti minulé výzvě nemám vůbec hlad a přijde mi, že si jím jako královna. O to víc jsem zvědavá na výsledky! A co vy? :)



Neděle 27. 3. 

snídaně: 70 g sypaného musli s ořechy a suš. ovocem,15 g arašídového másla, 100 g bílé hollandie
svačina: banán
oběd: sushi cca 16 ks (tuňák, losos, avokádo)
svačina: 1 lžička cheesecaku :D, jablko
večeře: sushi cca 13 ks (losos, okurka), 200 g žluté papriky
2 večeře: kaiserka, 25 g philadelphie s fetou a okurkou, 30 g paštika s žampiony a shiitake
pohyb: výšlap na ještěd
pitný režim: 2 skleničky bílého vína, 2 kávy, 2 l vody

Celkem: 8418 kJ, 56 g Bílkovin, 277 g Sacharidů, 59 g Tuku

Pondělí 28. 3.

snídaně: 70 g sypaného musli s ořechy a suš. ovocem, banán, 10 g arašídového másla, 100 g bílé hollandie
oběd: 150 g krůty pečené na česneku a tymiánu, 300 g brambor, 10 g oliv. oleje, 100 g rajče, 100 g okurka
svačina: 90 g mazance
večeře: wrap s grilovaným kuřecím masem a zeleninou (mekáč)
2 večeře: 2 knackebroty, 30 g paštiky s žampiony a shiitake, 200 g červené papriky, 100 g okurky
pohyb: /
pitný režim: 2 kávy, černý čaj, 2 l vody

Celkem: 8433 kJ, 89 g Bílkovin, 232 g Sacharidů, 73 g Tuku


Úterý 29. 3. 

snídaně: 1 a půl kaiserky, 30 g philadelphie s fetou a okurkou, paštika s žampiony a shiitake 30 g
svačina: pohankový bezlepkový muffin se skořicí
oběd: polévka s hovězím masem, rýžovými nudlemi a zeleninou, kaiserka
svačina: 100 g borůvek, 150 g jablko, 150 ml mandlové mléko, 10 g arašídového másla
večeře: 80 kuskusu za syrova, 1 vajíčko, hummus (175g vařené cizrny, 15 g tahini, 5 g olivového oleje)
2 večeře: 100 g červené papriky, 100 g okurky, 20 g sýra 45%
pohyb: hodina jógy
pitný režim: 3 kávy, 2 l vody, ovocný čaj

Celkem: 7551 kJ, 74 g Bílkovin, 236 g Sacharidů, 61 g Tuku

Středa 30. 3.

snídaně: banánové lívance (70 g vloček, 100 ml mandlového mléka, 1 banán, 1 vejce, skořice, 8 g ramy culinesse)
oběd: thajská polévka se zeleninou, houbami, hovězím, bambus. výhonky, rýž. nudlemi, 100 g pšenično - žitného chleba
svačina: 2 knackebroty, 35 g philadelphie s fetou a okurkou, 1 plátek 92% krůtí šunky, 100 g okurky
večeře: 100 g rýžových nudlí, 50 g uzený losos, 230 g pečeného květáku (cibule, česnek, 10 g oliv. oleje)
2 večeře: řádek hořké čokolády, mandarinka
pohyb: /
pitný režim: 2 kávy, černý čaj s mlékem, 1,5 l vody

Celkem: 7601 kJ, 68 g Bílkovin, 258 g Sacharidů, 52 g Tuku

9 komentářů:

  1. Ahoj Andy mam otazku mimo temy. Aky maš nazor na uživanie jablčneho octu? A ešte či može jeho pravidelné užívanie prečistiť čreva. Ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jablecny ocet asi neublizi, ale clovek si od nej nemuze ani nic slibovat :) Zazracne ucinky na procisteni strev to nema. Ono to ale v prvni rade neni ani potreba, dulezite je se stravovat zdrave a pestre, dodrzovat pitny rezim a ve streve neni co cistit :)) A.

      Vymazat
  2. Takových dobrot co jíš :) Ten výhled u Ještědu je nádherný :) a naprosto s tebou souhlasím, když nevidím ten pocit z toho vyjet nahoru autem a tam se najíst.
    Můžu se zeptat, na jaké téma píšeš bakalářku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že jím vlastně pořád to samé, ale ono se to nezdá, takhle napsané to pak vypadá hned jinak :D pořádně si pochutnat je u mě vždycky na prvním místě :))
      Moje téma je "nebioptická diagnostika celiakie a dodržování bezlepkové diety", takže píšu tak nějak o celiakii obecně a jako praktickou mám dotazník, který zjišťuje dodržování diety u dětí. Na nic nového jsem bohužel nepřišla :( :D A.

      Vymazat
  3. jíš druh večeře, protože jsi se naučila, že tak "učíš" tělo mít pravidelné spalování? Nebo máš fakt hlad i po takových večeřích, jako máš? Já bych některé Tvé druhé večeře měla jako normální večeři...tak mě zajímá, proč jí jíš Ty. Třeba je dobré se do ní nutit, abychom naučily tělo, aby bylo "štedré" a fungovalo na plné spalující obrátky. Jo a taky, to jsi jako snědla faakt e celý hummus k jednou jídlu z tolika cizrny, nebo to uvádíš jako recept, jak jsi o dělala, a vzala jsis jen část?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jím je, když mám hlad. Opravdu si je nechodím dávat s tím "tak a teď budu spalovat" :D Ale samozřejmě je správné je zařadit, když jde člověk spát později. Hummus jsem snědla celý, byla to normální porce. A.

      Vymazat
    2. Katrin: Tohle je typický mýtus. Je úplně jedno, jestli člověk jí 3x nebo 8x denně, když jde o stejné množství jídla. Termický efekt bude v obou případech stejný. Takže jez, kdy máš hlad a na co máš chuť. A TOHLE!!! množství jídla ti přijde jako moc??? Na redukci je to tak tak akorát.

      Vymazat
  4. Andy 100g hollandie se taky vyrábí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ne, já kupuju ty půlkilové a z nich si odebírám :) A.

      Vymazat