pondělí 4. dubna 2016

Jídelníčky 31. 3. - 4. 4.

Jak se mi dařilo další dny výzvy ?




Čtvrtek 31. 3. 

snídaně: rýžová nomina 60 g, 100 ml mléka, banán, 15 g arašídového másla
svačina: dýňová houska s tvarohovou pomazánkou, sušené rajče, salát
oběd: 100 g rýžové nudle, 50 g uzený losos, 230 g pečeného květáku, 10 g olivový olej
svačina: 200 g jablka, capuccino, 15 g arašídového másla
večeře: polévka s hovězím masem, zeleninou, rýžovými nudlemi, vícezrnný rohlík (60 g)
2 večeře: 2 knackebroty, 2 rajčata
pohyb: /
pitný režim: 3 kávy, 2 l vody, ovocný čaj

Celkem: 8685 kJ, 65 g Bílkovin, 313 g Sacharidů, 59 g Tuku


Pátek 1. 4. 

snídaně: vícezrnný rohlík 60 g, luštěninová pomazánka 90 g
svačina: valašský bílý jogurt, 10 g arašídového másla
oběd: celozrnné špagety 100 g za syrova, 100 g uzené tofu, 35 g rajčatový protlak, 10 g řepkový olej, 40 g zelené fazolky
svačina: pomeranč
večeře: kuskus v čajovně, množství odhadem: 70 g kuskusu za syrova, 150 g bílého jogurtu, 40 g oliv, 50 g rajčat, 50 g papriky, 100 g okurky, chilli papričky, 10 g olivový olej
2 večeře: 100 g mrkve
pohyb: hodina jógy
pitný režim: 3 kávy, keemun (červený čaj), 2,5 l vody

Celkem: 8299 kJ, 68 g Bílkovin, 232 g Sacharidů, 72 g Tuku

Sobota 2. 4. 

snídaně: banánové lívance (50 g ovesných vloček, 50 g mléka, 1 vejce, 10 g rýžové nominy, banán, 15 g arašídového másla, 8 g řepkového oleje, skořice)
svačina: jablko
oběd: 200 g vařené basmati rýže, palak s krevetami (špenát, rajčata, asi ghí, cca 100 g krevet)
svačina: 2 knackebroty, 60 g rostlinné mexické pomazánky, 100 g červené papriky
večeře: palak s krevetami (špenát, rajčata, asi ghí, cca 100 g krevet), 60 g žitno-pšeničného chleba
2 večeře: 1 knackebrot, 60 g rostlinné pomazánky, 100 g červené papriky
pohyb: /
pitný režim: 2 kávy, 2,5 l vody

Celkem: 8524 kJ, 98 g Bílkovin, 237 g Sacharidů, 71 g Tuku



Neděle 3. 4.

snídaně: 60 g rýžové nominy, banán, 15 g arašídového másla
svačina: 100 g hroznového vína
oběd: salát z delmartu (ledový salát, polníček, rukola, špenát + rajčata, okurka, brokolice, paprika, vajíčko, 50 g quinoy, 10 g olivového oleje), 75 g pšeničného chleba
svačina: 75 g vaječné tlačenky, 2 plněné žampiony se sýrem, 60 g tmavé bagety, cherry rajčata, okurka, paprika
večeře: 120 g uzeného tofu, 60 g tmavé bagety
pohyb: /
pitný režim: 3 kávy, 2,5 l vody, 3 dcl bílého vína

Celkem: 8580 kJ, 79 g Bílkovin, 240 g Sacharidů, 66 g Tuku

Pondělí 4. 4.

snídaně: 70 g pšenično - žitného chleba, 45 g philadelphie s fetou a okurkou, kousek dortu pavlova s jahodama
svačina: banán
oběd: salát z delmartu (ledový salát, polníček, rukola, špenát + rajčata, okurka, brokolice, hrášek, vajíčko, 65 g tuňáka v oleji, lžíce olivového oleje) 65 g pšeničného chleba
večeře: soba nudle 125 g za syrova, 125 g žampionů, 90 g chilli tofu, 100 g rajčat
pohyb: 30 minut posilování
pitný režim: 2 kávy, 1 sklenička coly zero, 2 nealko piva, 1,5 l vody

Celkem: 8638 kJ, 85 g Bílkovin, 268 g Sacharidů, 64 g Tuku


25 komentářů:

  1. Krásný jídelníček Andy, já se vždycky strašně stydím za ten svůj, jak jím každý den stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já vždycky koukám, jak to napsané vypadá daleko "pestřeji" než jak to vnímám :D přijde mi, že jím jenom vločky, špagety a tak pořád dokola :)) Třeba kdyby sis to napsala, tak by to hned vypadalo jinak. Každopádně člověk zase nemusí šílet a pořád jíst něco jiného, stačí jendou za čas vyměnit přílohu, zdroj bílkovin, druhy zeleniny... :)) A.

      Vymazat
  2. předchozí výzva mi přišla mnohem víc redukční, než tahle. Jak můžeš hubnout, když se skoro vůbec nehýbeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja se hybu dost :D cilene sportuju tak stejne, jako u minule vyzvy, bohuzel...nevyslo mi to na vic, jelikoz jsem nejdriv byla nemocna a ted zase beru prasky, po kterych jen spim. Neda se nic delat. A.

      Vymazat
  3. Ty jo tohle a dieta :3 takhle bych se rozmazloval ... Nádhera jsem zvědav na výsledky

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem popravdě zvědavá na výsledky,protože tohle mi absolutně jako redukční nepřijde a pokut ano tak teda budu smekat :) minulá výzva mi přišla o dost redukčnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale já nechápu v čem? :) pohybu mám stejně, jen teď jím o něco míň :D A.

      Vymazat
  5. Ty jsi naprosto zářný příklad toho, že redukční dieta není jednotvárná a nudná! A taky, že to není o tom nejíst! :) Vážně super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Upřímně teda koukám jako blázen, že to někomu přijde hodně a víc, než u minulé výzvy, protože... není :D Mrzí mě, že s tím sportem mi to moc nevychází, ale i tak už teď zaznamenávám nějaké výsledky, tak jsem spokojená :)) A.

      Vymazat
  6. Dokonalý Andy! Takhle má správná dieta vypadat, bohužel dnešní dobou už je většina tak zmagořená, že jim toho přijde moc. Škoda, jejich chyba. Ty jsi skvělá inspirace!

    OdpovědětVymazat
  7. Já příliš nerozumím tommu, jak do sebe můžeš tolik jídla dostat během jednoho dne...vůbec být při té chuti???Jíš vůbec s hladem? NEbo jen tak, že jsis to jako terapeutka napsala,že by to tak podle tabulek mělo být? Tolik nudlí k obědu s takovou porcí tofu, po housce, nebo jogurtu s ořechovým máslem...jeden Tvůj den bych měla na tři dny jídla, a byla bych ráda, že to sním, vážně...myslíš, že to je tím, že máš rychlejší metabolismus? Že když někdo jí méně, tak má zbytečně zpomalený trávící systém a tím se ochuzuje o možnost jíst více? A hlavně, jak by teda prosím Tě vypadal jídelák na přibrání hmoty? To už by asi byly fakt náklaďáky...jak říkám, absolutně nechápu, co je na tom redukčního!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud Andy sleduješ od začátku, tak určitě víš, že si příjem i jednotlivé živiny vypočítala tak, aby redukovala a nešla pod bazál.
      Já osobně jím ještě o něco víc a v pohodě s tím příjmem udržuju, když vynechám alkohol, tak dokonce hubnu. Mám prostě hlad :) Každý to má prostě jinak, takže nechápu tvoje rozhořčení ;)

      Káťa

      Vymazat
    2. Hele, promiň, jestli budu nějak ostrá, ale vážně už nevím, jak jinak reagovat, protože mě nebaví se stále dokola opakovat. Nedávno jsem psala článek o tom, kdo si myslím, že by tyto stránky neměl číst a proč a upřímně si myslím, že do té kategorie spadáš. Myslím, že potřebuješ pomoc odbornou, tyhle stránky ti nepomohou. Jídlo je to normální, někomu může přijít moc na hubnutí, ale jsou to naprosto normální porce jídla, které normálni lidí jedí. To, že ti to přijde tak moc je vcelku alarmující. Upřímně, nebaví mě to opakovat stále dokola, protože je jasné, že já ti to nevysvětlím. Každopádně bych byla docela ráda, kdyby se tu takové komentáře už neobjevovaly, už jen kvůli ostatním. Díky. A.

      Vymazat
    3. A Káťo díky za komentář :)) A.

      Vymazat
    4. Víš, já to ale nekomentuji, protože bych nějak kritizovala. Já prostě jen nechápu, jak je to možné, jak se to stalo, že je to - až nespravedlivé, že někdo "naučil" své tělo příjímat stravu s poměrně tak obstojnou porcí hlavně tuků,i sachrů a bílkovin, a ještě je při chuti, když nemá zas ani moc pohybu. Nebo - nejsi při chuti, a jíš to jen proto, že se to někde píše, někde v tabulklách? Alespoň TO prozraď. Abych neměla tak hloupé komentáře(jak jsis všimmla, mám natolik slušnosti, že se nepodepisuji jako "anonym", jako někteří jiní), tak bych ocenila článek, co a jak se vlastně děje s tělem, když ho "učíme" jíst dlouhodobě více, jak je to možné, tělo začne "samo" více spalovat, nebo být rychejší? Ano, myslím si, že je to dnešní fenomén, mít strach z jídla, příjímat ještě méně než 1500. Mě tohle, jak víš i z jiných mých dotazů, není cizí, bohužel. Mám tomu rozumět tak, že když bych se při polovičním množství cítila přežraná, že mám atrofované orgány? Ale že po nějaké době se to upraví, ale měla bych "futrovat", když jsem asi tak vyšší než Ty? Mě to prostě není zas až jasné, a myslím, že je moc jednoduché jen tak požádat o to, aby tady takové komentáře nebyly. Proto to přece ani nebyl tento projekt psán. Měl mít nějaký cíl....a to jak vidíš má. Podivení se nad tím, kolik toho člověk má sníst, aby se to dalo nazvat redukční.

      Vymazat
    5. Já to chápu, ale já už jsem tohle prostě vysvětlovala xkrát :( Tady nejde o to, že bych chtěla někomu zakazovat se nad tím podivovat, ale o to, že už jsem to vážně říkala několikrát, konkrétně tobě a už nějak nevím, jak to jinak vysvětit. A myslím, že bys prostě měla hledat spíš pomoc odbornou. Tím tě nechci nijak urazit, ale je to prostě ta rada, co ti chci dát. Působí to na mě jako nejlepší řešení. Říkala jsem, že jím, když mám hlad, tolik kolik mám hlad a mimo výzvu ještě o něco víc. Člověku se při nižším příjmu dlohodobě samozřejmě stáhne žaludek, zpomalí metabolismus...ale zpátky to nejde vrátit jinak, než opačným postupem. Nedá se nic jiného dělat než postupně přidávat. Postupně se to bude dávat dohromady, jen to vyžaduje vytrvalost, no..
      A tyhle komentáře se mi tu opakovaně nelíbí právě z toho důvodu, že vím, kdo sem na tyhle stránky chodí číst a nechci aby je to přesvědčovalo v názoru, že je to opravdu moc... A.

      Vymazat
  8. Nedá mi to nezareagovat. Lidi, vzpamatujte se! Tohle je úplně normální množství jídla a vzhledem k tomu, že slečna má na to školu, tak si určitě příjem vypočítala, aby shazovala. Problém máte vy ostatní, kteří týráte své tělo s 1500 kcal (někteří ani s tímhle, což je smutné). Holky, jen tak dál. Děkuji, že spoustě lidem otevíráte oči. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já docela chápu, že to někomu přijde moc, kdysi by se mi to asi taky nezdálo... ale spíš mě ty komentáře tak nějak mrzí :D Tak díky moc za ten tvůj, z takových mám naopak vždycky děsnou radost :)) A.

      Vymazat
  9. Andy paráda, ňam :)
    Můžu se zeptat od kus je lusteninova pomazánka a jaké kupuješ knackebroty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Tesca, nějaká novinka asi :)) mají ji mezi tofu a tak. Knackebroty kupuju většinou žitné s vlákninou (racio). A díky :) A.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Přiznám se, že když jsem ty jídelničky viděla poprvé, tak mi to také přišlo poměrně dost, ALE nemyslím tím vůbec nic negativního. Naopak je skvělé, že ukazuje lidem, že dieta neznamená dát si jeden banán na snídani, trochu dušeného masa k obědu, a mrkev a rajče k večeři, jak to je v každé druhé dietě. Nebudu lhát, sama z toho mám trochu psychický blok a můj příjem nejspíše (nepočítám si hodnoty, takže to beru tak "od oka") nedosahuje hodnot těchto jídelníčků. Stále si nedokážu si představit, že by s tím tělo při mém spíše sedavém způsobu života a hodině sportu cca 4x týdně poradilo. Na druhou stranu jsem se už naučila, že kousek čokolády nebo zákusek neznamená hned o kilo více a přiznám taky, že i vaše jídelníčky mi pomohly si uvědomit, že není třeba věšet hlavu z každého sousta navíc (protože tělo ho vůbec nemusí vnímat jako něco "navíc" :)). Kěžby bylo více takových stránek a inspirací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já doufám, že pak na výsledcích ukážu, že to zase tak moc není :)) Určitě bych mohla udělat tu "dietu" přísnější a tak, ale já se prostě nesnažím ukázat, kolik se dá za měsíc nejvíc zhubnout, chci spíš poukázat na to, že se člověk nemusí zase tak moc omezovat a ono to jde taky. Obzvlášť když chci dolů zhruba 3 kila, tak kam spěchat :)) Jsem ráda, že ti to tímhle způsobem pomohlo :) Občas si zahřeší každý a není na tom vůbec nic špatného. A nikdy to nejde v hlavě přepnout ze dne na den, takže přesně tyhle pomalé krůčky jsou to, co se nejvíc počítá :) A děkuju! A.

      Vymazat
    2. Já věřím, že to není ve skutečnosti moc, ráda se Vašimi jídelníčky inspiruji a když se na složení těchto člověk blíže podívá, tak jde vážně krásně vidět, že jsou opravdu odlehčenější a přitom se z nich (podle mě) dá později snadněji přejít do "normálního" režimu. Z mého laického pohledu jsem vždy jako největší problém diet vnímala to, že člověk má nastavený nějaký striktní režim, který zvládne dodržovat, ale dieta jednou skončí a nastane problém jak jíst dál, co si dovolit. V tomhle směru mi přijde Váš přístup lepší, protože tolik nebude svádět k pocitům "dala jsem si tři lžičky nutelly a zbortí se svět" :).

      Vymazat