čtvrtek 1. března 2018

Ne hladu: Hubnutí bez diet



Termín workshopu je ve čtvrtek 22.3.2018 v 17:00 u nás v poradně v Jaselské 26. 

Na programu bude přednáška o hubnutí zahrnující následující témata:
- Stručné základy hubnutí, na co si dát pozor a čeho se vyvarovat.
- Jak si vybírat jídlo v restauracích a na oslavách.
- Jak přizpůsobit jídelníček náročnému období (zkouškové, nával práce, stresová situace atd.)
- Jak zjistit, kde může být chyba, když se Vám nedaří hubnout.
- Zpomalený metabolismus aneb jím málo a nehubnu - co s tím?
- Přehled populárních diet - které z nich mají smysl a v čem může být jejich úskalí.
- Role psychiky při hubnutí.
- Jak si výslednou hmotnost udržet a předejít jojo efektu.

Po přednášce bude prostor na Vaše dotazy a konzultace individuálních problémů. Díky malé kapacitě workshopu bude zajištěn prostor pro diskuzi a ke konzultaci si můžete přinést i zápis svého jídelníčku.

Workshop povede Mgr. Veronika Pourová, nutriční terapeutka poradny Ne hladu.

Cena za účast je 350,-, pro studenty 250,-, vstupenky koupíte u společnosti GoOut.
Kapacita semináře je 10 osob.
Délka semináře je 2,5 hodiny.

Na akci se budete moci změřit na přístroji InBody za zvýhodněnou cenu 150,-.

Facebooková údálost zde.

15 komentářů:

  1. nechápu, co pořád máte s tím hubnutím. měli bychom se mít rádi takoví, jací jsme, i s pár kily navíc. a užívat si život, ne se trápit dietama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na nazev seminare, dietami se tu nikdo trapit nebude ;)
      A zatracovat hubnuti jako takove je nezodpovedne. Dulezity je spravny pristup a samozrejme i podpora prijimani sveho tela. V.

      Vymazat
  2. Ahoj Veru, co si myslíš o tomhle https://video.aktualne.cz/dvtv/veganstvi-u-deti-jde-o-soucit-se-zviraty-a-etiku-lekari-nejs/r~31561f021e0e11e8a79a0cc47ab5f122/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc!

      Vymazat
    2. Ahoj, prosím napiš konkrétní dotaz, na které tvrzení chceš slyšet můj názor, jinak myslím, že jsem to celkem shrnula zde: http://www.nehladu.cz/2015/10/na-co-myslet-pri-sestavovani-veganskeho.html
      V.

      Vymazat
  3. Ahoj holky, ráda bych znala váš názor na Margit Slimákovou, díky :) M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na její Zdravý talíř?

      Vymazat
    2. No, na Margit negativní a jakýkoliv talíř, pyramidu nebo cokoliv je nutné brát s rezervou. Bohužel je těžké graficky znázornit veškerá výživový doporučení na jeden obrázek :)
      V.

      Vymazat
    3. Ahoj, rada bych se vás zeptala na vas nazor na plnotucne vs. odtucnene mlecne produkty. Casto se rika, ze ty plnotucne jsou kvalitnejsi (napr. tvaroh, mleko). Jaky je k tomu duvod? Je to pravda? A co treba takove recke jogurty a skyry? Dekuji za odpoved a za to, co delate. H.

      Vymazat
  4. Ahoj holky a přeji hezký den ;). Moc ráda bych znala Váš názor. Všude kam se podívám jsou na netu modní trendy různých diet,stravování od Paleo,Keto,RAW po různé fitness proteinové diety. Různé skupinky a blogerky,které podporují a sestavují jídelníčky a radí ostatním lidem ( blogerky myslim fitnessky jako je Katty,Petra Elbová,Pavlina Kulichová,MargitTV,MJT apod). Všichni tito lidé dle mého (a ať se klidně omluvím pokud je to špatně) si prodělali nějakou PPP a na základě toho že se z toho nějak vyhrabali si udělali licence a jsou z nich fitness trenéri a koučové. (hrůza a utrpení)!! Vůbec nechápu jak je možné tuto činnost vykonávat jen na základě certifikátu,které obdrží na víkend :/,ale toje jedno.

    Vy se mi líbite,protože přeci jenom jsou zdravotníci a zakládáte na LÉTA ověřených zdravě rozumových jídelníčcích to samé tedy vidím i od lékařské komunity od kterých mam knihu ( MUDr.Cajthamlová například) ač ji někdo nemusí třeba ani Vy, (Havlíčka též nemám ráda,to už je dle mého neodborník,ale Kateřinu beru a její kniha je založena na tom samém jako ostatní medicinské doporučení).
    Dnes jsou sacharidy zlo a každý jede jen na fitness proteinových jídelníčcích a kdo nemá příjem 100-200g bílkovin/den je snad uplně mimo ( mimo jsou ti co toto dělají) a sacharidy maximalně do 150g . Všude jsou nějaké cheat days nebo refeed days což je dle mého uplně nesmysl a prostě akorát je to furt jedno velké KOLEČKO o PPP. Popravdě Já mám na fitness totiž názor že je to jakoby v " forma PPP at si myslí kdo chce co,ale nějaké furt hlídání a počítání a kdy co mmůžu protože cvičim nebo ne je prostě další způsob PPP a rozhodně to není ZDRAVÝ životní styl jak všichni fitnessáci tvrdí.

    Mě zajímá Váš holý názor na ty diety,které jsou v rámci dieotlogie,na ty co jsou opravdu stanovené a to samé příjem. Byla jsem se sama informovat a kdysy když jsem měla mononukleozu jsem měla od doktora opravdu přísnou dietu šetřící ale prostě to byly absolutně normální hlídané diety na normalních příjmech. Diety jak jsou značny čísly apod ( šetřící,racionalní,redukční,batolecká,dětské apod) které vychází z nemocnic. Nejpřísnější tedy redukční dieta je založena na příjmu 5300kj z toho je nastaveno 875 B, 150g S a 40g T (to má být opravdová redukční dieta od lékařů) dnes toto nejí holky ani na hubnutí :( a to je to smutné. Racionalní strava,která má být určena pro normalní příjem pro dospělé a dospívající mladé je na 9500kj ( 80g B, 320g S a 70g T) - u tohoto množství by se dnes strhla vlna,že to je na nabíraní,ale s lékaři i dietology jsem toto konstantovala,že je opravduu kvalitní,vyvážený příjem pro NORMALNÍ BĚŽNOU LIDSKOU populaci racionalní. Pro nabírání váhy při mentalní anorexii či vyživné dietě se pak příjem dává 12000kj ( 105g B, 420g S a 80g T) pro děti 3-6.let 7000kj (60g B, 55g T a 230g S) a děti 6.let a více 8800kj ( 75g B, 65g T a 300g S). Smutné na tom je,že dnešní rádoby trendy fitness diet nepokryvají ani DDD příjmu pro batole- >údajně batolata mají přijímat 5500kj (45g B, 40g T a 190g S).

    Mě zajímá Váš nazor na tyto opravdu založené čísla u diet z nemocnice,které mi byly sděleny,zda-li se s tímto shodujete.Samozřejmě že bude dále vše individualní,ale i když se na toto člověk podívá,jsou to normalní diety,hlídané živiny a rozhodně člověk nestrádá a vše jde v poměru správném doporučení.

    Děkuji za Váš názor .

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj holky, poradíte mi, jak získat lepší vztah k jídlu? Je to asi tak dva roky, co jsem se nechala ovlivnit a začala jíst skoro jen raw, jelikož jsem ale všude četla, že toho musíte sníst hodně, abyste měli dostatek kalorií, začla jsem se tím vším hrozně přejídat. Jasně, někdo si třeba řekne, že no a co, že když je to ovoce, tak to neva a nebudu třeba tloustnout, ale to ani neřeším teď. Po čase jsem zjistila, že mi to silně nevyhovuje, jak co se týče financí, tak i toho, že rvát do sebe pořád tuny ovoce a zeleniny a všude s sebou nosit na objem velké množství jídla mi nevyhovuje. Začala jsem jíst opět vařenou stravu (masožravec), mám teď ale problém vrátit se k normálním porcím, protože jsem byla zvyklá přestat jíst, až když jsem byla pořádně narvaná (protože přeci dostatek kalorií). Samozřejmě to vede k tomu, že se během dne několikrát dooost najít, častokrát i přejím, jenže je mi pak zle a obecně jsem prostě ztratila pojem o tom, co je to normální porce a když si ji případně nechám nandat od někoho jiného, stejně nemám pocit sytého žaludku těsne po dojedení. Ten se dostavil, až když nějaký čas (pár minut) počkám. Jenže jak to udělat, abych do sebe v těch pár minutách ještě nezačala něco rvát, když to musím napsat takhle? Je možné, že jsem si tam něco nějak rozhodila a tělo má prostě hrozný bordel v tom, kdy je syté a podobně? Jak z toho ven?
    A další dotaz: normálni porce pro ženu a muže se liší, že? Muži by toho měli sníst o něco víc, je to tak?
    Díky, vážně moc. Jsem ráda, že jsem na vás narazila!

    OdpovědětVymazat
  6. Holky,je pravda,že lidi co mají nízké nebo nižší % těl.tuku mají zaroven i rychlejší bazalni metabolismus,tudíž spalují rychleji a více i když třeba mají menší aktivitu nebo nesportují oproti človeku co bude mit třeba normalni tuk v těle v tom normalnim rozmezí a bude se hybat tak ale furt jeho bazal bude nižší? Mě bylo řečeno,že totiž čím nižší tuk v těle tím je spalovani rychlejší automaticky?? proč?

    OdpovědětVymazat
  7. Holky má nějaky vliv to kdy se večerí? Napri. ten takovy doporučeny režim nejist po 6-7-8h večer je opravdu nejak platny a ma vyznam nebo je to fakt jedno kdy se proste veceri ?? Diky moc

    OdpovědětVymazat