VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY NEHLADU.CZ


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY NEHLADU.CZ

V prvé řadě vám moc děkujeme za zájem o naše služby, vážíme si ho. 

Co právě čtete? Právě čtete všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb uvedených na webových stránkách https://nehladu.cz („Web“ a Podmínky“).

Kdo jsme? Web provozujeme a níže uvedené služby poskytujeme jako společnost Ne hladu s.r.o., IČO: 084 01 748, se sídlem Hošťálkova 1168/111, 169 00 Praha 6, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, C 318422 („my“). Níže uvedené služby vám mohou poskytovat i následující terapeutky:

  • Ing. Mgr. Veronika Pourová, IČO: 062 94 839, se sídlem Hošťálkova 1168/111, 169 00 
    Praha 6
  • Mgr. Andrea Pospíšil Jakešová, IČO: 034 15 023, se sídlem Tibetská 806/2, 160 00 Praha 6

Kdo je poskytovatelem služeb se vždy dozvíte na rezervační platformě (k tomu se více dozvíte dále).

Co vám poskytujeme? Prostřednictvím Webu si od nás můžete objednat následující služby:

  • Konzultace a poradenství v oblasti výživy, které mohou mít povahu nutriční terapie (zdravotní služby) nebo výživového a psychologického poradenství (nezdravotní služby). Veškeré konzultace a poradenství dle tohoto bodu dále označujeme jako „Konzultace“;
  • Tvorbu jídelníčků na míru („Jídelníček“);
  • Analýzu tělesného složení na přístroji InBody („InBody“);
  • Účast na školeních a seminářích („Školení“);

(společně také jako „Služby“).

Kromě toho vám můžeme prostřednictvím webu nabízet i e-booky, záznamy webinářů a různý další digitální obsah („Digitální obsah“), jakož i různé zboží související s naší činností (např. knihy, merchandise Ne hladu a podobné zboží, společně jako „Zboží“). Web zároveň může obsahovat i informace pro veřejnost se zaměřením na výživu a zdravý životní styl.

Komu Služby a Zboží poskytujeme? Naše Služby, Zboží a Digitální obsah vám poskytneme, ať už jste spotřebitel nebo podnikatel („vy“). Spotřebitel jste vždy, pokud je od nás objednáváte mimo spojitost s jakoukoli vaší podnikatelskou nebo obchodní činností. Podnikatel jste tehdy, pokud taková spojitost existuje. V objednávce na Webu můžete uvést vaše IČO. Pokud ho neuvedete, budeme vás považovat za spotřebitele. A obdobně, pokud ho uvedete, považujeme vás automaticky za podnikatele.

Vezměte prosím na vědomí, že jako na podnikatele se na vás nevztáhnou některé části těchto Podmínek. Zejména nemůžete od Smlouvy odstoupit do 14 dnů jako spotřebitel. Liší se i pravidla pro reklamace.

Shrnutí toho hlavního. Doporučujeme, abyste si Podmínky přečetli celé. Na úvod jsme pro vás ale připravili shrnutí toho nejdůležitějšího, na co je dobré upozornit, nebo co byste mohli považovat za překvapivé. Na začátku každého článku Podmínek najdete také stručné shrnutí, to ale není závazné – pokud by se shrnutí a text Podmínek lišily, má přednost právě text Podmínek.

  • Zákazník je u nás na prvním místě. U nás nejde jenom o prázdnou frázi. Vždy se snažíme najít řešení, se kterým budete spokojení my i vy a rádi vám vyjdeme vstříc.
  • Nutriční terapie. V některých našich provozovnách poskytujeme Služby nutriční terapie, tedy zdravotní služby dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách. Tyto provozovny jsou zdravotnická zařízení a služby v nich poskytují nutriční terapeutky a terapeuti („Terapeut“), kteří mají potřebné vzdělání, kvalifikaci a jsou registrovaní jako nelékařští zdravotní pracovníci. Seznam provozoven, kde poskytujeme nutriční terapii, naleznete zde v popisu jednotlivých provozoven.
  • Nezdravotní Služby. V ostatních provozovnách, které nejsou zdravotnickými zařízeními, poskytujeme Služby pouze ve formě výživového poradenství. V těchto provozovnách vám tedy neposkytujeme poradenství za účelem předcházení, odhalení a léčení nemocí spojených s výživou. Služby v těchto provozovnách mají povahu poradenství ve výživě a zdravém životním stylu. Některé nezdravotní služby můžeme poskytovat i ve zdravotnických zařízeních, avšak vždy vás informujeme o tom, jakou povahu má Služba, kterou vám poskytujeme.
  • Jídelníčky a InBody. Spolu s Konzultací nebo i zvlášť pro vás můžeme vytvořit Jídelníček a změřit vás na InBody. Specifika se dozvíte v čl. 4.
  • Další plnění. Školení vám můžeme poskytovat osobně nebo on-line. Kromě nich si můžete koupit i Digitální obsah jako e-booky nebo webináře. Poskytování obou Služeb má svoje specifika, která se dozvíte v čl. 5. (Školení) a čl. 6 (Digitální obsah). Vědět byste měli i o tom, jak vám můžeme dodat Zboží dle čl. 7.
  • Storno přehledně. Účast na Konzultaci můžete zrušit bezplatně do 48 hodin předem, později si účtujeme storno poplatek ve výši 50 % ceny. V případě opakovaného rušení vám můžeme omezit nebo zablokovat možnost rezervací. U předplacených programů (odst. 3.8) a Školení (odst. 5.4.) platí odlišné storno podmínky.
  • Smlouva je potřeba. Objednáním Služby, Zboží nebo Digitálního obsahu na Webu s námi uzavíráte smlouvu („Smlouva“). Obsah smlouvy je určen těmito Podmínkami a jsou jím naše i vaše práva a povinnosti. Smlouvu uzavíráme vždy tehdy, když vám potvrdíme vaši objednávku (Zboží, Digitální obsah) nebo když provedete rezervaci (Služby). Smlouvu můžeme uzavřít případně i přímo na místě, v našich nutričních poradnách.
  • Reklamace, rychlá práce. Naše Služby, Zboží a Digitální obsah můžete reklamovat, pokud jsou vadné. Pokud za takovou vadu odpovídáme, máte určitě nároky – běžně po nás můžete chtít vadu odstranit, někdy můžete chtít i přiměřenou slevu nebo od Smlouvy odstoupit. Pokud si přejete provést reklamaci, nejjednodušší je napsat nám na e-mail nehladu@gmail.com.
  • Odstoupení od Smlouvy. Jako spotřebitel můžete odstoupit do 14 dnů od Smlouvy uzavřené on-line i bez udání důvodu. To však neplatí tehdy, kdy jsme vám některou Službu (např. Konzultaci nebo Školení) či Digitální obsah v plném rozsahu poskytli. Pokud s tím nesouhlasíte, Služby a Digitální obsah vám poskytneme až po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy.
  • Vaše osobní údaje střežíme jako oko v hlavě. O tom, jak vaše osobní údaje zpracováváme, se dočtete tady.
  • Kdo se neptá, nic se nedozví. Pokud máte jakékoliv dotazy, kdykoliv nám napište na nehladu@gmail.com. Rádi je zodpovíme.

Naše provozovny. Provozujeme několik provozoven. Najdete jde na těchto adresách:

  • Americká 508/22, 120 00 Vinohrady,
  • A. Staška 1670/80, 140 00 Praha 4,
  • Dvořákova 13, 602 00 Brno-střed,
  • Na Spravedlnosti 1533, 530 02 Pardubice V-Zelené Předměstí,
  • Dr. Šmerala 1332/27, 702 00 Moravská Ostrava.
  1. Co musíte vědět na úvod?

Stručně a srozumitelně:

  • Na Webu si můžete rezervovat Služby a objednat Zboží či Digitální obsah, a to postupem dle čl. 2.
  • Jakékoli poskytování Služeb a Zboží se řídí Podmínkami.
  • Smlouvu uzavíráte buď přímo s Ne hladu s.r.o., nebo s jednotlivými Terapeuty, a její povaha se liší podle toho, o jakou Službu nebo Zboží máte zájem.

___________

1.1. Služby a Zboží. Naše Služby nabízíme na Webu. Můžete si je zarezervovat v sekci „Rezervace“. Naše Zboží najdete v sekci „E-shop“, kde můžete provést objednávku. Postup toho jak rezervovat a objednávat a kdy konkrétně dojde k uzavření Smlouvy najdete v čl. 2. níže.

1.2. Podmínky. Podmínky upravují naši vzájemná práva a povinnosti při využívání našich Služeb a koupi Zboží a jsou nedílnou součástí Smlouvy. Musíte se s nimi důkladně seznámit a odsouhlasit nám je při každé rezervaci Služby nebo koupi Zboží. Najdete v nich navíc odpověď na většinu otázek, které by vás mohly zajímat. Pokud s Podmínkami nesouhlasíte, naše Služby nevyužívejte a Zboží neobjednávejte.

1.3. Ochrana osobních údajů. Kromě schválení Podmínek se musíte seznámit i se Zásadami zpracování osobních údajů zde.

1.4. Individuální smlouva. Pokud se tak spolu dohodneme, můžeme uzavřít Smlouvu, která se od Podmínek odchyluje. Přednost má ujednání v této individuální Smlouvě, ve zbytku se ale použijí Podmínky.

1.5. Náš vztah. Berete na vědomí, že Smlouvu o poskytování Služeb můžete uzavřít dvěma způsoby:

1.5.1. S Ne hladu s.r.o. Smlouvu uzavíráte s námi, společností Ne hladu s.r.o. V takovém případě vám za poskytnutou Službu odpovídáme my a Terapeut je náš zaměstnanec.

1.5.2. S konkrétním Terapeutem. V určitých případech můžete Smlouvu uzavřít s konkrétním Terapeutem. Tak je tomu tehdy, pokud Terapeut poskytuje Služby jako podnikatel. V takovém případě vám za poskytnutou Službu odpovídá přímo Terapeut. Váš vztah s Terapeutem se ale stále řídí těmito Podmínkami.

Informaci o tom, s kým jste Smlouvu uzavřeli, se dozvíte přímo na rezervační platformě u konkrétní Služby.

1.6. Povaha Smlouvy. Povaha Smlouvy, kterou spolu uzavřeme, se liší podle toho, o co máte zájem. Berete však na vědomí, že žádnou zvláštní smlouvu nepodepisujeme. Obsah Smlouvy je určen těmito Podmínkami. Níže najdete podrobnější právní informace o tom, o jaké smlouvy se jedná:

a) Konzultace – nutriční terapie. Uzavíráme smlouvu o péči o zdraví dle § 2636 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku („OZ“). Při poskytování Konzultací dodržujeme podmínky zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách („ZZS“). 

b) Konzultace – výživové a psychologické poradenství. Uzavíráme smlouvu o poskytnutí konzultace dle § 1746 odst. 2 OZ. V tomto případě není Konzultace zdravotní službou a její poskytování se neřídí ZZS.

c) Jídelníčky a Školení. V případě poskytování výživového poradenství formou tvorby Jídelníčků nebo umožnění účasti na Školení spolu uzavíráme smlouvu o výživovém poradenství, respektive smlouvu o účasti na školení, dle § 1746 odst. 2 OZ. V tomto případě se poskytování těchto Služeb neřídí ZZS. 

d) Digitální obsah. Ohledně Digitálního obsahu uzavíráme smlouvu o poskytování digitálního obsahu dle § 2389a a násl. OZ.

e) Zboží. V případě objednávky Zboží spolu uzavíráme kupní smlouvu dle § 2079 a násl. OZ.

  Kromě uvedených předpisů se náš vztah řídí také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jste spotřebitelem.

  Našim hlavním závazkem dle všech výše uvedených smluv je poskytnout vám uvedenou Službu nebo Zboží v ujednaném rozsahu a kvalitě. Vašim hlavním závazkem je zaplatit nám za to ujednanou cenu a řídit se těmito Podmínkami. 

___________

Stručně a srozumitelně:

  • Služby si můžete rezervovat pomocí rezervační platformy v sekci „Rezervace“, Zboží a Digitální obsah si můžete objednat v sekci „E-shop“.
  • Smlouvu uzavřeme okamžikem provedení vaší rezervace na rezervační platformě (Služby) či v okamžiku, kdy vám pošleme potvrzení o přijetí objednávky Digitálního obsahu nebo Zboží. Uzavření Smlouvy znamená, že nám musíte zaplatit.
  • Pokud jste porušili opakovaně Smlouvu, Podmínky nebo právní předpisy, můžeme od Smlouvy odstoupit a vrátit vám uhrazené prostředky.

___________

  • 2.1. Rezervace Služeb. K rezervaci Služeb využíváme službu třetí strany. Ke dni účinnosti Podmínek je touto službou platforma Reenio dostupná v sekci „Rezervace“ na Webu nebo pod odkazem https://ne-hladu.reenio.cz („Rezervační platforma“).
  • 2.2. K Rezervační platformě. Berete na vědomí, že neodpovídáme za funkčnost Rezervační platformy a nejsme ani jejím poskytovatelem. V případě zájmu si na Rezervační platformě můžete zřídit uživatelský účet, který vám rezervace usnadní. V tom případě se však vaše práva a povinnosti týkající se užívání Rezervační platformy a zpracování osobních údajů na Rezervační platformě řídí jejími podmínkami. Rezervační platformu můžeme zároveň kdykoli změnit.
  • 2.3. Informace o Službách. Informace o jednotlivých Službách a jejich ceny najdete na Webu v sekci „Konzultace & Ceník“. Tyto informace můžeme měnit. V sekci „Kontakt“ a „O nás“ najdete i specializaci našich Terapeutů.
  • 2.4. Nefunkčnost Rezervační platformy. Pokud vám nejde rezervovat nebo stornovat Služba prostřednictvím Rezervační platformy, obraťte se prosím na e-mail nehladu@gmail.com. Nefunkčnost Rezervační platformy nemá vliv na povinnost dodržet storno podmínky Konzultací a Školení.
  • 2.5.Objednávka. Objednávku Zboží a Digitálního obsahu provedete v sekci „E-shop“ na Webu jeho vložením do košíku, vyplněním požadovaných údajů v rámci objednávky a kliknutím na tlačítko „Objednávám s povinností platby“.
  • 2.6.Uzavření Smlouvy (Služby). K uzavření Smlouvy dochází okamžikem, kdy na Rezervační platformě vyberete některý z dostupných termínů našich Terapeutů a potvrdíte rezervaci vyplněním vašich údajů a kliknutím na tlačítko „Rezervovat“ nebo obdobné a zobrazí se vám informace o tom, že rezervace byla provedena. Rezervace je v tento moment závazná. Potvrzení je v tomto případě jen dokladem o uzavření Smlouvy. Pokud se vám informace o provedení rezervace nezobrazí, je Smlouva uzavřena doručením potvrzení o provedení rezervace od nás nebo Rezervační platformy na váš e-mail.
  • 2.7. Uzavření Smlouvy (Digitální obsah a Zboží). V případě objednávky Digitálního obsahu a Zboží dochází k uzavření Smlouvy okamžikem, kdy vám na e-mail pošleme potvrzení objednávky.
  • 2.8. Změna údajů před uzavřením Smlouvy. Před závazným odesláním objednávky a tedy i uzavřením Smlouvy můžete libovolně kontrolovat a případně měnit jakékoliv údaje.
  • 2.9. Důsledek uzavření Smlouvy. Uzavření Smlouvy znamená, že vaše rezervace Služby nebo objednávka Digitálního obsahu či Zboží je závazná. Musíte tedy za Službu zaplatit danou cenu (pokud neprovede storno dle postupu uvedeného níže, případně pokud neodstoupíte nebo nereklamujete Službu) a totéž platí pro Digitální obsah či Zboží (pokud neodstoupíte v souladu s Podmínkami od Smlouvy nebo nemáte nárok na poměrnou slevu či vrácení peněz z důvodu reklamace).
  • 2.10. Zaslání Podmínek. Spolu s potvrzením rezervace nebo objednávky vám zašleme i tyto Podmínky, a to v aktuálním znění a v .PDF.
  • 2.11. Výhrada odstoupení. Vyhrazujeme si právo neposkytnout vám naše Služby nebo nedodat Digitální obsah či Zboží, pokud jste dříve opakovaně porušili Smlouvu nebo Podmínky (např. jste se nedostavili na Konzultaci nebo jste nepřevzali Zboží), případně pokud jste jednali vůči nám nebo našim zaměstnancům opakovaně v rozporu s obecně závaznými právními předpisy. Opakovaně myslíme, že vůči nám takto jednáte alespoň potřetí. V takovém případě můžeme od Smlouvy odstoupit, informovat vás o tom na uvedenou e-mailovou adresu a vrátit vám nejpozději do 14 dnů celou zaplacenou částku.
  • 2.12. Vaše údaje. Při rezervaci Služeb a objednávce Zboží jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje. Neodpovídáme za újmu způsobenou zadáním neaktuálních, nesprávných nebo nekompletních údajů, třeba pokud vám nedojdou přístupové informace k on-line Konzultaci nebo Školení, protože jste uvedli nesprávný e-mail. 
  • 2.13. Účet na rezervační platformě. V případě jakéhokoli úniku údajů nebo jiné kompromitace vašeho účtu na Rezervační platformě nás prosím bezodkladně kontaktujte a přihlašovací údaje si pokud možnost změňte. Tímto předejdete tomu, že někdo bude rezervovat Služby bez vašeho vědomí. Pokud nedodržíte povinnosti dle tohoto odstavce, neodpovídáme vám za újmu s tím spojenou.
  • 2.14. Uzavření Smlouvy jiným způsobem. Pokud se na poskytování některých Služeb dohodneme mimo Web, můžeme vám Podmínky předložit k prostudování a vyžádat si od vás souhlas s nimi. V takovém případě je Smlouva uzavřena vaším souhlasem či potvrzením objednávky.
  • 3.          Jaká jsou pravidla Konzultací?

Stručně a srozumitelně:

  • Musíte nám poskytnout všechny informace, jinak naše zdravotní doporučení (v případě nutriční terapie) nebo jiné rady nemusí být správné a vhodné. V tom případě neodpovídáme za žádnou újmu. Pokud nám některé informace neposkytnete dostatečně dopředu, můžeme Konzultaci zrušit.
  • Konzultaci musíte zrušit aspoň 48 hodin předem. Jinak nám musíte uhradit storno poplatek ve výši 50 % ceny Konzultace. 
  • Někdy můžeme zrušit Konzultaci i my nebo Terapeut. Pokud to není z důvodu neposkytnutí informací nebo součinnosti, samozřejmě vám vrátíme peníze a dohodneme se na novém termínu.

___________

  • 3.1. Úroveň Konzultací. Naše Konzultace poskytujeme vždy odborně a pečlivě, se zohledněním nejnovějších vědeckých a nutričních poznatků. Proto potřebujeme, abyste znali níže uvedená pravidla Konzultací a poskytli nám součinnost, abychom tuto úroveň mohli udržet.
  • 3.2. Podmínky uzavření Smlouvy. Odsouhlasením Podmínek a rezervací Konzultace potvrzujete, že jste zletilí, plně svéprávní a způsobilí uzavřít Smlouvu. Pokud jste nezletilí nebo je vaše svéprávnost omezena, je k uzavření Smlouvy a účasti na Konzultaci nezbytný souhlas vašeho zákonného zástupce. Můžeme vás kdykoli požádat, abyste tyto okolnosti prokázali. Považujeme to za důležité vzhledem k povaze Konzultace a nutnosti, abyste chápali její obsah a naše doporučení. Pokud to neprokážete, můžeme od Smlouvy odstoupit. Pokud svou plnou svéprávnost a zletilost neprokážete během Konzultace, Konzultace může být okamžitě ukončena a cena za Konzultaci vám nebude vrácena.
  • 3.3. Informační povinnost. Abychom vám mohli Konzultaci poskytnout v nezbytné kvalitě a rozsahu, máte povinnost informovat nás o vašem zdravotním stavu a všech zdravotních problémech a omezeních, která by mohla mít vliv na výsledek Konzultace nebo dodržování zdravotních doporučení dle odst. 3.4. (pokud vám taková zdravotní doporučení v případě nutriční terapie poskytujeme). Neposkytnutí těchto informací může mít za následek nesprávné poskytnutí Služby (či případného zdravotního doporučení), za které však v takovém případě nemůžeme být odpovědní. Neodpovídáme ani za újmu jím způsobenou. Potřebujeme vědět zejména následující:
  • a) jestli váš zdravotní stav vyžaduje specifický výživový režim nebo užívání speciální doplňkové výživy;
  • b) jestli máte potravinové alergie, intolerance nebo jiné onemocnění ovlivňující váš výživový stav a jídelníček.
  • 3.4. Zdravotní doporučení. Pokud vám Konzultaci poskytujeme ve formě nutriční terapie (zdravotní služby), navrhujeme vám léčebný postup a dáváme další doporučení („Zdravotní doporučení“). Vždy přistupujte ke Zdravotním doporučením se zohledněním vašeho současného zdravotního stavu.
  • 3.4. Doporučení k vyhledání lékařské pomoci. Pokud v rámci Konzultace dostanete od Terapeuta doporučení k vyhledání další lékařské nebo jiné odborné pomoci, jste povinni tato doporučení zvážit a zohlednit je v dalším svém postupu. 
  • 3.6. Odpovědnost. My ani Terapeut neneseme jakoukoliv odpovědnost za vaše jednání před, při nebo po Konzultaci, za dodržování Zdravotních doporučení na vaší straně ani za následky nevyhledání odborné lékařské pomoci. Odpovědnost za všechna svá rozhodnutí a jednání nesete vždy sami.  
  • 3.7. Storno podmínky. Pokud se nemůžete Konzultace zúčastnit, máte povinnost ji zrušit a umožnit tak rezervaci vybraného termínu jinému zájemci. Zrušení proveďte na Rezervační platformě nebo proklikem na odkaz v potvrzovacím e-mailu. V případě zrušení více než 48 hodin před začátkem Konzultace vám vrátíme celou uhrazenou cenu Konzultace. V případě zrušení méně než 48 hodin před začátkem Konzultace už termín nestihneme znovu obsadit a máme právo na úhradu storno poplatku ve výši 50 % z ceny Konzultace.
  • 3.8. Storno podmínky (Dlouhodobá spolupráce). Pokud se domluvíme na „Spolupráci“ či „Dlouhodobé spolupráci“ dle podmínek v záložce „Konzultace a ceník“ na Webu nebo domluvených individuálně (společně „Dlouhodobá spolupráce“), můžeme se dohodnout, že pozdě zrušená či neabsolvovaná Konzultace propadá, případně, že uhradíte storno poplatek a následně si zarezervujete nový termín Konzultace. Termíny zrušení a výše storno poplatku jsou stejné jako dle odst. 3.7. Pokud se nevyjádříte jinak, pak platí, že Konzultace propadá.  Konzultace mají následující pravidla:
  • a) On-line Konzultace. Pokud Konzultace probíhá on-line, pošleme vám bez zbytečného odkladu po uzavření Smlouvy odkaz na platformu pro videohovory, prostřednictvím kterého se s Terapeutem spojíte.
  • b) Délka Konzultace. Konzultace trvá běžně 60 minut (úvodní Konzultace) či 45 minut (každá návazná Konzultace), pokud na Webu nebo na Rezervační platformě neuvádíme jinou délku. 
  • c) Propadnutí Konzultace. Pokud se nedostavíte na Konzultaci nejpozději 10 minut po jejím začátku nebo se na ni nedostavíte vůbec, termín Konzultace propadá a vy nám musíte uhradit storno poplatek dle odst 3.7. nebo 3.8. (případně Konzultace v rámci Dlouhodobé spolupráce propadne). Konzultace se neprodlužuje o délku vašeho zpoždění. Konzultace může být ukončena, propadne a vám vznikne povinnost uhradit storno poplatek, pokud odmítnete Terapeutovi prokázat svou totožnost, nebudete poskytovat součinnost anebo neudělíte informovaný souhlas s poskytováním zdravotních služeb, pokud bude třeba. Za cenu jednorázové Konzultace se považuje cena uvedená v sekci „Konzultace & Ceník“ na Webu. Za cenu jedné konzultace v případě Dlouhodobé spolupráce se považuje poměrná cena vycházející na jednu konzultaci.
  • d) Další náklady. Nad rámec storno poplatku dle odst. 3.7. nemusíte v souvislosti se zrušením či nedostavením se na Konzultaci hradit nám ani Terapeutovi žádné další náklady.
  • e) Mlčenlivost. Informace sdělené Terapeutovi v průběhu Konzultace jsou důvěrné a Terapeut se v souladu s platnou právní úpravou zavazuje k mlčenlivosti o nich. Mlčenlivost Terapeuta je omezena zejména tehdy, pokud by měl dle trestního zákona tzv. oznamovací povinnost o tom, že byl nebo mohl být spáchán trestný čin. Mlčenlivost nemusí Terapeut dodržovat při předávání informací nezbytných pro zajištění návaznosti poskytovaných zdravotních služeb, případně v rozsahu, ve kterém ho mlčenlivosti zprostíte. Berete zároveň na vědomí, že v zájmu zajištění co nejvyšší kvality poskytované Konzultace může Terapeut konzultovat průběh a vedení Konzultace v rámci své supervize s dalšími odborníky. Pokud si přejete, aby Terapeut určité části Konzultaci s dalšími odborníky nekonzultoval, sdělte to Terapeutovi a ten bude vaše přání respektovat.
  • f) Nouzový kontakt. V případě, že se na tom s Terapeutem dohodnete, může Terapeut kontaktovat váš kontakt pro případ nouze v případě, že vám hrozí nebezpečí, aby takovému nebezpečí zabránil.
  • 3.10. Neposkytnutí součinnosti. Pro zajištění kvality Konzultace od vás předem potřebujeme informace uvedené na Rezervační platformě či na Webu v sekci „Konzultace & Ceník“, zejména zapsání aktuálního jídelníčku podle návodu. Pokud nám tyto informace nezašlete alespoň 1 pracovní den před domluveným termínem (vždy aspoň do 12:00 předcházejícího pracovního dne), můžeme my nebo Terapeut Konzultaci zrušit a případně od Smlouvy odstoupit, a to i co do dalších Konzultací v případě Dlouhodobé spolupráce. Totéž platí pro jakoukoli jinou nezbytnou součinnost, kterou si my nebo Terapeut pro poskytnutí Konzultace vyžádáme. Za neposkytnutí součinnosti považujeme v tomto případě i nezaplacení předchozích Konzultací. V případě tohoto zrušení nám musíte uhradit storno poplatek dle odst. 3.7., v případě Dlouhodobé spolupráce budeme postupovat dle odst. 3.8.
  • 3.11. Zrušení z naší strany. V případě zrušení Konzultace ze strany nás nebo Terapeuta, pokud nemáme právo Konzultaci zrušit dle Podmínek, případně pokud se Terapeut neúčastní Konzultace z jiných důvodů na své straně, vrátíme vám cenu za Konzultaci, pokud jste ji již uhradili a nedohodneme se jinak.
  • 3.12. Nárok na úhradu. Nárok na úhradu plné ceny Konzultace máme v případě, kdy Konzultace proběhne.Pokud Konzultace propadne tím, že se na ni nedostavíte včas anebo vůbec dle odst. 3.9c), případně pokud Konzultaci zrušíte méně než 48 hodin předem, máme nárok na úhradu storno poplatku. V případě Dlouhodobé spolupráce může jednotlivá Konzultace propadnout bez náhrady. Pro vyloučení pochybností uvádíme, že toto nám nebrání požadovat úhradu Konzultace nebo celé Dlouhodobé spolupráce předem.
  • 3.13. Subjektivní očekávání. Přestože vám poskytujeme Konzultace pečlivě a v souladu s nejnovějšími vědeckými a nutričními poznatky, nemůžeme nikdy zaručit, že bude vždy dosaženo vámi očekávaného výsledku (např. snížení hmotnosti o konkrétní počet kilogramů). Výsledek závisí na mnoha okolnostech kontrolu nás a Terapeuta (dodržování Zdravotních doporučení a dalších rad, stres, přidružená onemocnění). Našim cílem je zjistit vaše očekávání a zvýšit pravděpodobnost jejich dosažení. Neodpovídáme však za to, jestli jich skutečně dosáhnete.
  • 4. Jaká jsou pravidla pro jídelníčky a InBody?

Stručně a srozumitelně:

  • Jídelníčky a InBody mají jen některá specifická pravidla. Ve zbytku se řídí pravidly Konzultací (čl. 3.)
  • Zejména pro vytvoření Jídelníčku pro vás potřebujeme součinnost (dodání aktuálního jídelníčku, osobní účast za účelem InBody měření nebo dodání jiných výsledků).
  • Neposkytnutí součinnosti znamená, že pro vás Jídelníček nemůžeme vytvořit a může mít za následek úhradu storno poplatku. Storno se uplatní i v případě zrušení méně než 48 hodin předem nebo nedostavení se. 

___________

  • 4.1. Podmínky Konzultací. Pokud neuvádíme níže jinak, podmínky Konzultací se uplatní i pro Jídelníčky a InBody. Pravidla níže však mají přednost.
  • 4.2. Průběh spolupráce. Abychom vám mohli vytvořit vhodný Jídelníček, potřebujeme od vás následující součinnost:
  • a) Aktuální jídelníček. Potřebujeme, abyste si zapsali váš aktuální jídelníček za 5 dní a zaslali nám ho alespoň 1 pracovní den před začátkem naší schůzky (vždy alespoň do 12:00 předcházejícího pracovního dne).
  • b) Osobní účast. Běžně požadujeme osobní účast na schůzkách, za účelem provedení InBody měření a konzultace aktuálního jídelníčku (první schůzka) či předání a dodržování Jídelníčku (další schůzka). Můžeme se však domluvit na tom, že nám pošlete výsledek InBody měření, které jste si zajistili sami, případně výsledky z chytré váhy nebo vaše hmotnost a míry.
  • c) Tvorba Jídelníčku. S informacemi získanými dle bodů a) a b) výše pro vás sestavíme Jídelníček. Popis toho, co Jídelníček obsahuje, je uveden v sekci „Konzultace & Ceník“ na Webu. Pokud nám informace dle bodů a) a b) neposkytnete, Jídelníček pro vás tvořit nebudeme.
  • d) Délka programů. Programy s Jídelníčky uvedené na Webu je nutné využít nejpozději do 3 měsíců (programy „Jídelníček na míru – základní“), respektive do 1 roku (programy „Dlouhodobá spolupráce“) od uzavření Smlouvy. Na prodloužení se musíme dohodnout. 
  • e) Zodpovídání dotazů. Tvorba Jídelníčku vždy zahrnuje i následnou e-mailovou komunikaci a zodpovídání dotazů po dobu uvedenou v sekci „Konzultace & Ceník“ na Webu (většinou 3 nebo 6 měsíců). Tato e-mailová komunikace je pouze doplňkem společných schůzek, neměla by je nahrazovat a v případě jejího nadužívání si vyhrazujeme možnost nabídnout vám další placenou schůzku a s dotazy vás odkázat na ni. 
  • f) Storno. V případě nedodání aktuálního jídelníčku v uvedeném termínu a neúčasti na první schůzce můžeme zrušit schůzku a požadovat úhradu storno poplatku ve výši 50 % ceny programu s Jídelníčkem. Pokud zrušíte účast na jakékoliv další schůzce méně než 48 hodin předem, případně pokud schůzka propadne (nedostavíte se do 10 minut po začátku nebo se nedostavíte vůbec), máme nárok na úhradu 50 % ceny schůzky. Za cenu schůzky v tomto případě považujeme částku odpovídají ceně „Extra konzultace k jídelníčku 60 minut/pro pár“ uvedené v sekci „Konzultace & Ceník“ na Webu.
  • 4.3. InBody. Můžete si u nás objednat i samotné InBody měření se zasláním analýzy výsledků na e-mail, případně i včetně jejich krátkého vysvětlení a zhodnocení. Pokud by časová náročnost vysvětlení měla překročit čas uvedený na Webu v sekci „Konzultace & Ceník, odkážeme vás s dalšími dotazy na placenou schůzku. Nedostavení se na InBody měření s sebou nenese povinnost hradit storno poplatek.
  • 4.4. Dodání. Jídelníček a InBody analýzu vám dodáme vždy až tehdy, kdy nám za ně zaplatíte plnou cenu, pokud se nedohodneme v individuálním případě jinak. Dodání Jídelníčku probíhá formou Konzultace, na které Jídelníček vysvětlíme, v případě osobní schůzky vytiskneme a následně vám ho zašleme ve formátu .PDF. Termín jejich dodání závisí na rozsahu vstupních parametrů a vytíženosti Terapeutů, běžně však nepřesahuje 14 dnů od první schůzky, v případě větší časové vytíženosti 21 dnů. V případě InBody měření dochází k zaslání podrobné analýzy na e-mail.
  • 4.5. Nárok na úhradu. Nárok na úhradu plné ceny Jídelníčku a InBody máme v případě, kdy vám Jídelníček dodáme, respektive kdy provedeme InBody měření a zašleme vám analýzu. Pro vyloučení pochybností uvádíme, že toto nám nebrání požadovat úhradu Jídelníčku nebo InBody předem.
  • 5. Jaká jsou pravidla Školení?

Stručně a srozumitelně:

  • Školení mají omezenou kapacitu. Může se stát, že se kapacity naplní i když jste si Školení rezervovali. V takovém případě můžeme odstoupit od Smlouvy a vrátíme vám, co jste zaplatili.
  • V případě, že zrušíte svou účast na školení méně než 48 hodin předem, musíte nám uhradit storno poplatek ve výši 100 % ceny Školení.
  • Někdy můžeme Školení změnit nebo zrušit.
  • Ze Školení můžeme pořizovat záznamy.

___________

  • 5.1. Kapacita. Naše Školení mají omezenou kapacitu, která se zobrazuje na Rezervační platformě. Při registraci záleží na okamžiku, kdy se vám na Rezervační platformě zobrazí potvrzení registrace. V případě naplnění kapacity vás můžeme informovat, že účast již není možná. Jedná se o nemožnost plnění na naší straně, od Smlouvy tímto odstupujeme a, pokud jste nám již cenu Školení zaplatili, vrátíme vám 100 % ceny Školení. Neodpovídáme však za žádné další náklady nebo újmu s tím spojenou.
  • 5.2. Náhradníci. Můžeme umožnit rezervaci Školení i náhradníkům. Pokud se vzhledem ke stornu registrovaných účastníků uvolní kapacita, automaticky vás zařadíme na seznam účastníků. Smlouva je v tomto případě uzavřena doručením potvrzení o účasti na Školení na vaši e-mailovou adresu.
  • 5.3. Minimální technické požadavky. V případě on-line Školení berete na vědomí, že pro hladkou účast na Školení musíte splnit alespoň v odst. 8.2. uvedené minimální technické požadavky. Jejich nesplněním a nemožností účastnit se Školení z tohoto důvodu vám nevzniká nárok na vrácení ceny Školení.
  • 5.4. Storno. Pokud se ze Školení odhlásíte nebo se ho nezúčastníte, máme nárok na storno poplatek ve výši 100 % ceny Školení. Pokud se však nemůžete účastnit, dejte nám případně předem vědět a můžete za sebe na Školení vyslat náhradníka. V takovém případě vám nebudeme storno poplatek účtovat. Storno poplatek se samozřejmě netýká Školení pořádaných zdarma.
  • 5.5. Změna a zrušení. Vyhrazujeme si právo změnit Školení – především jeho termín a místo konání, program a lektory – či Školení zrušit z organizačních nebo provozních důvodů (např. v případě nemoci přednášejícího). V případě změny termínu vám s předstihem oznámíme náhradní termín konání. Pokud chcete svou účast na Školení v tomto případě zrušit, informujte nás prosím a my vám vrátíme 100 % ceny Školení. I v případě změny termínu se na uvedené Školení vztahují storno podmínky uvedené níže. Zrušit Školení můžeme i v případě, že se na něj nepřihlásí alespoň 10 lidí. V případě zrušení Školení bez náhrady vám samozřejmě vrátíme 100 % ceny Školení. 
  • 5.6.Pořizování záznamů. Účastí na Školení berete na vědomí, že ze Školení mohou být pořizovány fotografie a audio či video nahrávky. Pokud si nepřejete na těchto záznamech být vidět, informujte nás prosím před zahájením Školení a my se pokusíme toto umožnit. Tyto záznamy jsme oprávněni dále poskytovat zákazníkům ve formě webinářů nebo i jinde (např. na YouTube či sociálních sítích), vždy v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů.
  • 6.          Jaká jsou pravidla pro Digitální obsah?

Stručně a srozumitelně:

Digitální obsah (např. e-booky a záznamy webinářů) má svoje specifika oproti běžnému zboží a službám daná zákonem.

Na náš Digitální obsah se většina těchto specifik neuplatní, ale měli byste vědět zejména to, jak vám bude Digitální obsah zpřístupněn.

___________

  • 6.1. Poskytování digitálního obsahu. Na Webu v sekci „E-shop“ vám můžeme poskytovat různý Digitální obsah, zejména e-booky a záznamy webinářů či videokurzů. Tento Digitální obsah má určitá svoje vlastní pravidla.
  • 6.2. Zpřístupnění. Digitální obsah vám zpřístupníme jeho zasláním na vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, případně zasláním pokynů a přístupových údajů k tomu, jak si Digitální obsah můžete stáhnout nebo k němu přistoupit. Zpřístupnění proběhne až po zaplacení ceny (připsání na náš bankovní účet), a to běžně bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů, není-li přímo na Webu u Digitálního obsahu stanoveno jinak. Pokud budeme v prodlení se zpřístupněním, můžete od Smlouvy odstoupit, nesplníme-li svoji povinnost Digitální obsah zpřístupnit bez zbytečného odkladu poté, co jste nás vyzvali k plnění, nebo v dodatečné lhůtě, na níž jsme se výslovně dohodli. Oceníme však, pokud se nám nejdříve ozvete na nehladu@gmail.com. Tím vyloučíme, že při zpřístupnění mohlo pouze dojít k chybě. 
  • 6.3. Aktualizace, změny, uživatelský obsah. Veškerý Digitální obsah vám poskytujeme s přístupem na 1 měsíc, pokud neuvádíme na Webu jinak. Následně můžeme váš přístup k Digitálnímu obsahu omezit nebo zrušit. Vzhledem k jeho povaze vám nebudeme poskytovat žádné jeho aktualizace. Stejně tak při využívání Digitálního obsahu nedochází k vytváření obsahu vámi.
  • 6.4. Změny digitálního obsahu. Digitální obsah, ke kterému vám poskytneme přístup na určitou dobu (tedy ne jednorázově), můžeme někdy měnit. To znamená, že můžeme přidávat nový Digitální obsah, ten stávající měnit, případně část Digitálního obsahu odebrat. Důvodem může být například změna či vypršení licence k části Digitálního obsahu, legislativní změny či úprava našeho Webu. Touto změnou vám nevzniknou dodatečné náklady a oznámíme vám ji přímo na Webu v sekci, ve které k Digitálnímu obsahu přistupujete.
  • 6.5. Zhoršení přístupu. Pokud změna dle odst. 6.4. je negativní, tedy zhorší váš přístup k Digitálnímu obsahu nebo jeho užívání nikoliv jen nevýznamně (například pokud bychom odebrali významnou část Digitálního obsahu), upozorníme vás na změnu předem. Pokud s tím nesouhlasíte, můžete Smlouvu do 30 dnů od informování o této změně nebo od jejího provedení, podle toho co nastane později, vypovědět. V takovém případě vám vrátíme poměrnou část ceny, kterou jste za Digitální obsah uhradili (cenu za období, kdy se váš přístup k Digitálnímu obsahu zhoršil).
  • 6.6. Zabezpečení. Digitální obsah můžeme zabezpečit prostřednictvím DRM (Digital Rights Management) jako technickou metodou, jejímž účelem je kontrolovat nebo omezovat používání digitálního obsahu. Nejste oprávněni toto zabezpečení měnit, odstraňovat nebo jinak narušovat.
  • 7. Jaká jsou pravidla pro Zboží?

Stručně a srozumitelně:

  • Zboží vám doručíme k vyzvednutí při osobním odběru nebo s využitím dopravce.
  • Pokud bude Zboží nedostupné, můžeme od Smlouvy odstoupit a vrátit vám peníze.
  • Zboží musíte převzít a zkontrolovat.

___________

  • 7.1. Doručení. Zboží vám doručíme na adresu uvedenou v objednávce. Zboží odesíláme běžně do 5 pracovních dnů předáním vybranému dopravci nebo k převzetí při osobním odběru. Pokud vám Zboží nedoručíme ani do 30 dnů od uzavření Smlouvy, můžete odstoupit od Smlouvy a my vám vrátíme 100 % uhrazené ceny Zboží včetně nákladů na dopravu. To se však nevztahuje na situace, kdy jste doručení Zboží zmařili nebo si ho nepřevzali (odst. 7.4.). Poštovné a balné je účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám vždy objeví v rámci objednávkového procesu.
  • 7.2. Nedostupnost Zboží. Vzhledem k množství objednávek se může stát, že zjistíme, že je Zboží nedostupné. V takovém případě vás informujeme, od Smlouvy odstoupíme pro nemožnost plnění (pokud se nedohodneme na pozdějším dodání) a vrátíme vám 100 % uhrazené ceny Zboží včetně nákladů na dopravu.
  • 7.3. Kontrola při převzetí. Při převzetí Zboží si pečlivě zkontrolujte neporušenost jeho obalu a ideálně i obsahu a v případě jakýchkoli závad to oznamte nám (osobní odběr) nebo dopravci. Takovou zásilku nemusíte převzít.  
  • 7.4. Povinnost převzít. Pokud si Zboží nepřevezmete při osobním odběru ve lhůtě uvedené v informacích k vyzvednutí či pokud se nám Zboží vrátí jako nedoručitelné, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy z vaší strany. V takovém případě po vás můžeme požadovat nákladů spojených s vrácením nepřevzatého Zboží.
  • 7.5. Opakované doručení. V případě, že je Zboží z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení. 
  • 7.6. Vlastnické právo a nebezpečí škody. Vlastnické právo a nebezpečí škody na věci nabýváte zaplacením celé kupní ceny Zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu Zboží na vás přechází okamžikem převzetí Zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni Zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili. 
  • 8. Jaká jsou další pravidla vyuzžívání Webu a našich Služeb?

Stručně a srozumitelně:

  • Web ani Rezervační platforma nemusí být dostupné nepřetržitě.
  • Naše Jídelníčky, Digitální obsah a další plnění, jakož i Web a jeho obsah, jsou duševním vlastnictvím. K jejich užívání máte jen omezená práva.
  • Dodržujte při využívání našich Služeb některá základní pravidla slušného chování.

___________

  • 8.1. Dostupnost Webu. Berete na vědomí, že Web a Rezervační platforma nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu serveru a jiného hardwarového a softwarového vybavení, z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či výpadku elektrické energie či konektivity. O případných odstávkách Webu, pokud to bude možné, budete informováni na Webu.
  • 8.2. Duševní vlastnictví a užívací právo. Berete na vědomí, že Web a jakýkoli jeho obsah, Školení, Digitální obsah či jakékoli další plnění v rámci Konzultací a tvorby Jídelníčků mohou představovat duševní vlastnictví chráněné zákonem. Toto duševní vlastnictví může zahrnovat zejména autorská práva nás nebo třetích osob a ochranné známky. Vy máte právo užívat uvedené duševní vlastnictví užívat v rozsahu, který vám zpřístupníme, pouze pro svou osobní potřebu, a to nevýhradně, časově neomezeně, celosvětově a nepřevoditelně. Nejste oprávněni uvedené duševní vlastnictví jakkoli kopírovat, komerčně nebo nekomerčně licencovat, podlicencovat či jinak poskytovat třetím osobám ani vytvářet na jeho základě odvozené produkty a služby. V takovém případě po vás můžeme požadovat náhradu škody, která nám ve spojitosti s tím vznikne. Cena všech práv poskytovaných dle tohoto ustanovení je již zahrnuta v ceně Služeb, Zboží a Digitálního obsahu.
  • 8.3. Minimální technické požadavky. V případě on-line Konzultací či Školení nebo pro potřeby využívání některého Digitálního obsahu (zejm. webináře) musí být splněny určité minimální technické požadavky, aby taková Služba či Digitální obsah mohli být poskytnuty. Za tyto požadavky považujeme:
  • a) zařízení (PC, tablet, mobil), které je schopné připojení k internetu a funguje na něm některý z níže uvedených prohlížečů;
  • b) stabilní internet s přenosovou rychlostí umožňující realizaci videohovoru;
  • c) běžný prohlížeč v nejnovější dostupné verzi (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Safari).

Za splnění technických požadavků odpovídáte sami a náklady s nimi spojené nesete také sami. Připojení k internetu není spojeno z naší strany s žádnými dalšími náklady a sazba připojení se tak neliší od sazby vašeho poskytovatele připojení.

  •  8.4. Pravidla chování. Zavazujete se, že při využívání našich Služeb budete dodržovat určitá základní pravidla:

a) Budete dodržovat veškeré povinnosti a omezení stanovené obecně závaznými právními předpisy a těmito Podmínkami.

b) Nebudete se vyjadřovat hanlivě, urážlivě, vulgárně či společensky nepřijatelně, což zahrnuje i vyjádření ohledně rasy, pohlaví, sexuální orientace, náboženství či jiných diskriminačních důvodů nebo vyjádření, která by mohla zasahovat do osobnostních práv (osobnost, důstojnost, čest, vážnost, soukromí, projevy osobní povahy, tělesní integrita) nebo mít jakkoliv výhružnou, nenávistnou, obtěžující, obscénní, podvodnou, hanlivou, urážlivou nebo pohoršující povahu, a to zejména v případě, že takový komentář je způsobilý přivodit jedinci nebo cílové skupině pocit újmy.

c) Nebudete se chovat tak, že by mohly být poškozeny naše dobré jméno a pověst.

9. Jak je to s placením?

Stručně a srozumitelně:

  • Za naše Služby, Zboží a Digitální obsah nám musíte zaplatit. Cena je uvedena na Webu.
  • Platit můžete hotově a převodem či prostřednictvím platební brány. Kupní cena je připsána uhrazením na náš účet.

___________

  • 9.1. Cena za Služby. Za naše Služby nám musíte zaplatit. Cena je uvedena v sekci „Konzultace & Ceník“ na Webu. Ceny můžeme měnit, jsou platné v den zaslání objednávky. Cenu nám můžete uhradit následujícím způsobem:
  • a) hotově při poskytnutí Služby;
  • b) předem kartou, bezhotovostním převodem na účet či prostřednictvím QR kódu.

Na konkrétním způsobu platby se můžeme domluvit. Můžeme však vyžadovat platbu předem na Rezervační platformě. Stejně tak můžeme přidávat či odebírat některé způsoby plateb a měnit jejich poskytovatele dle svého uvážení.

  • 9.2. Cena za Digitální obsah a Zboží. Za Digitální obsah a Zboží nám musíte zaplatit. Cena je uvedena přímo na Webu v sekci „E-shop“ a zobrazuje se vám v průběhu objednávky. Co do způsobu placení platí obdobně odst. 9.
  • 9.3. DPH. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech souvisejících poplatků.
  • 9.4. Slevy a akce. Pokud na Webu probíhá jakákoliv akční nabídka, pak platí do vyprodání zásob nebo po dobu určenou námi. Pokud není stanoveno jinak, případné slevy z ceny nelze vzájemně nijak kombinovat. 
  • 9.5. Zpoždění s platbou. Pokud na vaší straně dojde k prodlení s úhradou ceny, nejsme povinni plnit ujednané podmínky Smlouvy až do obdržení ceny. Pokud už plnit nemůžeme (např. jste v případě požadované úhrady předem neuhradili cenu před termínem konání Konzultace nebo Školení), smlouva zaniká, nejsme povinni vám plnit a vy musíte učinit novou rezervaci či objednávku.
  • 9.6. Daňový doklad. Ke každé platbě vám vystavíme daňový doklad, který vám zašleme v elektronické podobě e-mailem. V případě Konzultace či Školení posíláme daňový doklad až po jejich konání.
  • 9.7. Kdy je uhrazeno. Kupní cena se považuje za uhrazenou vždy až okamžikem připsání částky na náš bankovní účet. 
  • 10. Jak je to s odstoupením od Smlouvy?

Stručně a srozumitelně:

  • Jako spotřebitel můžete od Smlouvy odstoupit do 14 dnů. To však neplatí pro Služby a Digitální obsah, pokud jsme vám je v této lhůtě již poskytli a vy jste s tím souhlasili.
  • Nad rámec toho můžete jako spotřebitel odstoupit když podstatně porušíme Smlouvu. Takto můžete odstoupit i jako podnikatel.
  • I my můžeme v některých případech od Smlouvy odstoupit. 

___________

10.1. Právo na odstoupení obecně. Standardně jste asi zvyklí, že pokud jako spotřebitelé (tedy mimo rámec své obchodní nebo podnikatelské činnosti) nakoupíte přes internet nějaké zboží či služby, pak máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od doručení, a to i bez udání důvodu. To znamená, že se na Smlouvu hledí, jako by nebyla nikdy uzavře a obě strany si musí vrátit to, co si poskytly. V našem případě to platí jen někdy. Více se dozvíte níže. 

10.2. Již poskytnuté Služby a Digitální obsah. Vezměte prosím na vědomí, že s ohledem na charakter našich služeb (Konzultace, Jídelníčky a Školení) může být naše služba ve lhůtě 14 dní pro odstoupení již v plném rozsahu poskytnuta. Občanský zákoník říká (§ 1837 písm. a) OZ), že nemáte právo odstoupit od Smlouvy, pokud jste souhlasili s tím, že vám Služby poskytneme ještě před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Ve zkratce to znamená, že jakmile spolu uzavřeme Smlouvu a poskytneme vám Služby, odstoupit od Smlouvy s námi už nemůžete. Pokud byste s tímto postupem nesouhlasili, Služby vám poskytneme až po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Toto ustanovení platí i pro zpřístupnění Digitálního obsahu (§ 1837 písm. l) OZ). 

10.3. Udělení souhlasu. Udělujete předchozí výslovný souhlas s poskytováním Služeb a Digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Berete na vědomí, že nemůžete odstoupit od Smlouvy o poskytnutí Služby, jestliže byla splněna s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení, případně od Smlouvy o poskytnutí Digitálního obsahu za stejných podmínek.

10.4. Dlouhodobá spolupráce. V případě Dlouhodobé spolupráce můžete odstoupit do 14 dnů od uzavření Smlouvy, avšak pouze v rozsahu dosud neposkytnutých Konzultací nebo jiných Služeb, které jste si objednali.

10.5. Odstoupení od smlouvy. Odstoupit od Smlouvy do 14 dnů můžete v případě, že nesouhlasíte s poskytnutím Služeb nebo Digitálního obsahu před uplynutím lhůty k odstoupení, případně u Smlouvu týkající se koupě Zboží. U Zboží můžete odstoupit do 14 dnů od převzetí Zboží. U Digitálního obsahu můžete odstoupit, pokud vám ho nezpřístupníme ve lhůtě dle odst. 6.2. Pokud vám Zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak, pokud vám dodáváme Zboží pravidelně, lhůta pro odstoupení od Smlouvy se počítá od doručení první dodávky. Odstoupit můžete zasláním e-mailu na nehladu@gmail.com anebo jakýmkoliv jiným jednoznačným prohlášením vůči nám. Můžete k tomu využít i formulář v příloze Podmínek.  

10.6. Následky odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte Zboží a my vám vrátíme zaplacenou cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží nám musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání Zboží zpět k nám hradíte vy. V případě odstoupení od Smlouvy vám vrátíme cenu stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném vrácení kupní ceny. Kupní cenu vám vrátíme do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili. Platbu ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené Zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste Zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).

10.7.Vyzkoušení Zboží. Zboží si můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Pokud Zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu, můžeme vám vrátit částku poníženou o to, abychom Zboží uvedli do původního stavu tak, abychom ho mohli prodat dalším zákazníkům.

10.8. Dárky. Pokud jsme vám spolu se Zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění. 

10.9. Odstoupení od Smlouvy. Jako spotřebitel nad rámec odstoupení dle odst. 10.5., případně jako podnikatel, můžete od Smlouvy odstoupit v případě, že porušíme Smlouvu podstatným způsobem. Za porušení Smlouvy podstatným způsobem se považuje zejména neposkytnutí Služby, Zboží či Digitálního obsahu, za který jste nám zaplatili, a to ani v náhradním termínu, který jsme vám nabídli, případně nevrácení zaplacených částek v případě, kdy na vrácení máte nárok (práva z vadného plnění, odstoupení) ani do 30 dnů od okamžiku, kdy jsme vám je vrátit měli.

10.10. Porušení Podmínek z vaší strany. Pokud porušíte tyto Podmínky anebo Smlouvu, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. To se týká zejména případů porušení čl. 8. Smlouvy, případně naší možnosti odstoupit dle odst. 2.11.

10.11. Účinnost odstoupení. Odstoupení od Smlouvy z naší strany dle tohoto článku Podmínek nabývá účinnosti dnem, kdy je vám doručeno oznámení o odstoupení. Nemáme povinnost vracet si plnění, které jsme si před odstoupením od Smlouvy vzájemně poskytli.

11. Jak na reklamacě?

Stručně a srozumitelně:

  • Pravidla reklamací ovlivňuje to, jestli reklamujete Zboží, Službu nebo Digitální obsah. Lhůty pro vytknutí vad a vaše nároky se liší.
  • Postup při oznamování a řešení reklamací je však stejný a najdete ho v části „Oznámení a vyřízení reklamace“.
  • Pokud jste podnikatel, vztahují se na vás odlišná pravidla. Tam, kde se pravidla liší, to uvádíme.

___________

11.1. Co je to vada. Pokud máte pocit, že jsme udělali chybu, tedy že jsme vám poskytli Službu, Zboží nebo Digitální obsah s vadami, máte právo vadu reklamovat. Vadou se rozumí situace, kdy plnění rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám, tedy těmto Podmínkám a popisu na Webu.

11.2. Subjektivní nespokojenost. Subjektivní nespokojenost s poskytnutým plněním není vadou. Rádi však na uslyšíme vaši zpětnou vazbu. Můžete ji zaslat na nehladu@gmail.com

Vady Zboží.

11.3. Vlastnosti. Pokud jste spotřebitel, odpovídáme vám, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme, že Zboží:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b) je vhodné k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jsme souhlasili;

c) je poskytováno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k montáži nebo instalaci, pokud je potřeba);

d) je vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;

e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení nás nebo jiné osoby v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

f) je poskytováno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;

g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, pokud jsme vám je před uzavřením Smlouvy poskytli.

Za body dle písm. d) až g) neodpovídáme, pokud jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

Pokud jste podnikatel, odpovídáme vám za to, že zboží dodáme v ujednaném množství, jakosti a provedení. Pokud jsme si jakost a provedení neujednali, pak pro účel patrný ze Smlouvy, jinak pro účel obvyklý.

11.4. Lhůta pro uplatnění reklamace. Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit v následujících lhůtách:

a) Spotřebitel. Můžete vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od převzetí (1 rok u použitého Zboží). Pokud se vada projeví do jednoho roku od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to jeho povaha nebo povahy vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete Zboží užívat, pokud jste vadu vytkli oprávněně.

b) Podnikatel. Můžete uplatnit vadu, která se na Zboží projeví nejpozději do dvou let po odevzdání Zboží (1 rok u použitého Zboží).

11.5. Kdy nemáte práva z vad. Práva z vad vám nenáleží, pokud jste vadu sami způsobili nebo pokud došlo k opotřebení Zboží jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží k opotřebení odpovídajícímu míře jeho předchozího používání.

11.6. Co můžete požadovat. V případě, že Zboží má vadu, můžete jako spotřebitel požadovat jedno z následujícího:

a) Odstranění vady. Můžete chtít, ať vadu opravíme, dodáme vám nové Zboží nebo dodáme to, co chybí, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

b) Přiměřená sleva. Můžete chtít přiměřenou slevu z kupní ceny, která se vypočte dle odst. 11.8

c) Odstoupení od Smlouvy.  Můžete od Smlouvy odstoupit a požadovat vrácení celé kupní ceny.

Pokud je vada nevýznamná, nemůžete od Smlouvy odstoupit. Má se však za to, že vada nevýznamná není.

Jako podnikatel můžete výše uvedené nároky uplatnit v případě, že vady je podstatným porušením Smlouvy. Pokud je vada nepodstatným porušením Smlouvy, nemůžete od Smlouvy odstoupit.

11.7. Sleva nebo odstoupení. Pokud jste spotřebitel, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy týkající se Zboží:

a) pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;

b) když se vada projeví opakovaně;

c) pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;

d) když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.

11.8. Přiměřenou slevu určíme jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a s vadou.

Vada Služby.

11.9. Lhůta pro uplatnění reklamace. Vadu musíte vytknout co nejdříve poté, co ji zjistíte, nejpozději však do 6 měsíců od poskytnutí Služby.

11.10. Co můžete požadovat. Pokud dokážeme vadu odstranit, můžete po nás chtít jedno z následujícího:

a) Oprava. Můžete chtít, ať vadu opravíme. V případě Služby (např. Jídelníček, InBody analýza) opravíme vadu opravou tohoto výstupu. V případě vady samotné Služby (např. Konzultace nebo jiné schůzky) opravíme vadu tím, že vám po domluvě s vámi poskytneme náhradní termín dané Konzultace nebo jiné schůzky. Vadou v tomto případě je i to, že vám Terapeut neposkytl Konzultaci řádně a včas.

b) Doplnění toho, co chybí. Pokud výstupu Služby něco chybí (např. Jídelníček nebo InBody analýza jsou neúplné), můžete chtít, ať vám dodáme, co chybí. U samotné Služby bez výstupu na toto z povahy věci nárok nemáte a v případě uplatnění tohoto nároku budeme postupovat dle písm. a)

c) Přiměřená sleva. Můžete po nás žádat přiměřenou slevu z ceny Služby, která se vypočte obdobně dle odst. 11.8

Pokud vadu odstranit nedokážeme, můžete požadovat přiměřenou slevu z ceny, nebo od Smlouvy odstoupit.

11.11. Kdy nemáte práva z vad. Práva z vad vám nenáleží, pokud jste vadu Služby sami způsobili.

Vady Digitálního obsahu.

11.12. Práva z vadného plnění. Vady Digitálního obsahu mají oproti právní úpravě vad u zboží svoje specifika. Tato specifika uvádíme níže, proces reklamace vad je však stejný jako u Služeb a Zboží a spolu s vašimi nároky jej najdete v čl. 11. Smlouvy.

11.13.Vlastnosti Digitálního obsahu. Odpovídáme vám za to, že Digitální obsah:

a) odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b) je vhodný k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jsme souhlasili (tj. pro účel vzdělávání a informování o oblastech souvisejících s výživou, terapeutickou činností či psychologií);

c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k instalaci a s uživatelskou podporou, pokud je potřeba);

d) je vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem

e) rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení nás nebo jiné osoby v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

f) je poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat;

g) odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, pokud jsme vám je před uzavřením Smlouvy zpřístupnili.

Za body dle písm. d) až g) neodpovídáme, pokud jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Digitálního obsahu liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

11.14. Lhůta pro uplatnění reklamace. Můžete vytknout vadu, která se na Digitálním obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku (Digitální obsah poskytnutý na určitou dobu), případně v době dvou let od zpřístupnění u jednorázového plnění (blíže v odst. 6.2). Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete digitální obsah užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně. Pokud se vada projeví do jednoho roku od zpřístupnění, má se za to, že Digitální obsah byl vadný již při zpřístupnění, ledaže to povaha vady nebo Digitálního obsahu vylučuje.

11.15. Co můžete požadovat. Pokud jste spotřebitel Digitální obsah má vadu, můžete požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. To se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady. Odstranění vady budeme s ohledem na Digitální obsah běžně realizovat dodáním nového Digitálního obsahu.

11.16. Další nároky. Obdobně dle odst. 11.7. můžete požadovat přiměřenou slevu anebo odstoupit od Smlouvy i v případě Digitálního obsahu. Přiměřenou slevu určíme jako rozdíl mezi hodnotou Digitálního obsahu bez vady a s vadou. Právo na přiměřenou slevu máte i v případě odstoupení od Smlouvy. Nemůžete odstoupit od Smlouvy, pokud je vada Digitálního obsahu jen nevýznamná; má se však za to, že vada není nevýznamná.

Oznámení a vyřízení reklamace

11.17. Uplatnění reklamace. Reklamaci uplaťte ideálně elektronicky e-mailem na nehladu@gmail.com, kde se dohodneme na dalším postupu. Alternativně můžete reklamaci uplatnit i zasláním na adresu našeho sídla.

11.18. Obsah reklamace. Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím uveďte nám: 

a) vaše kontaktní údaje;

b) popis vady (v čem spatřujete vadu Služby, Zboží nebo Digitálního obsahu, zejména na čem jsme se domluvili s co nebylo splněno);

c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

11.19. Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění reklamace vám zašleme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.

11.20. Vyřízení reklamace. V přiměřené době od uplatnění reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom, tak abychom vám nezpůsobili značné obtíže. Reklamaci vždy vyřídíme nejpozději do 30 dnů, pokud se nedohodneme na tom, že to bude trvat déle. Pokud reklamaci do 30 dnů nevyřídíme, můžete odstoupit od Smlouvy.

11.21. Potvrzení o vyřízení reklamace. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace. 

11.22. Náklady na reklamaci. Pokud jste nákup učinili jako spotřebitel, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

11.23. Vrácení peněžitých částek. Peněžité částky, které vám z důvodu vadného plnění máme vydat, vám vrátíme na vlastní náklady bez zbytečného odkladu. Použijeme pro to stejný způsob, jakým jste uhradili danou peněžitou částku, ledaže výslovně svolíte jinak a nevzniknou vám tím žádné náklady. V případě Digitálního obsahu tak učiníme nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste u nás uplatnili svoje právo z vadného plnění.

12. Jak je to s odpovědností?

Stručně a srozumitelně:

  • V některých případech uvedených detailně výše v Podmínkách nemůžeme odpovídat za újmu. Jinak však za újmu odpovídáme.
  • Vy nám i našim Terapeutům v případě porušení povinností dle Podmínek za újmu odpovídáte.

___________

12.1. Konkrétní případy omezení odpovědnosti. Již výše v Podmínkách uvádíme některé případy, kdy nemůžeme odpovídat za újmu. Na tomto místě na to pro přehlednost odkazujeme:

a) újma způsobená zadáním neaktuálních, nesprávných nebo nekompletních údajů, případně kompromitace vašeho účtu na Rezervační platformě;

b) újma způsobená nesprávným nebo nevhodným Zdravotním doporučením v případě, kdy nám sdělíte neúplné nebo nesprávné informace (odst. 3.3. Podmínek);

c) újma způsobená naplněním kapacity Školení a odstoupením od Smlouvy (odst. 5.1. Podmínek).

12.2. Služby třetích stran. Prostřednictvím Webu můžete přistupovat ke službám třetích stran (např. Rezervační platforma či odkazy na jiné služby). Když k těmto službám přistupujete, berete na vědomí možné riziko s tím spojené (např. nefunkčnost nebo přítomnost virů). My za toto riziko ani za výsledek přístupu ke službě třetí strany neodpovídáme a služby třetích stran nemonitorujeme.

12.3. Vaše odpovědnost za újmu. Pokud porušíte povinnosti dle těchto Podmínek vůči nám nebo vůči Terapeutovi, ať úmyslně nebo neúmyslně, odpovídáte nám za způsobenou újmu a zavazujete se nám nahradit veškeré náklady, které bylo z naší strany nutné vynaložit k nápravě situace (např. náklady na právní služby).

13. Co když se něco náhodou pokazí a budeme muset řešit spor?

Stručně a srozumitelně:

  • Jako spotřebitel máte právo na mimosoudní vyřešení sporu, který mezi námi vznikl. Můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci nebo využít platformu ODR. 
  • Naše podnikání podléhá kontrole živnostenských úřadů, Úřadu pro ochranu osobních údajů a České obchodní inspekci. 
  • 13.1. ADR u České obchodní inspekce. Jako spotřebitel máte podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha, email: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh jakožto spotřebitele, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi jako prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste jako spotřebitel uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u nás poprvé. Kromě toho máte i právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce www.ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • 13.2. Podléháme kontrole. K podnikání jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  • 13.3. Stížnosti. Veškeré stížnosti nám zašlete na nehladu@gmail.com, vyřídíme je co nejdříve.

___________

14. Co říci závěrem? 

Stručně a srozumitelně:

  • Náš vztah se řídí českým právem. Tím ale pochopitelně nejsou dotčená vaše spotřebitelská práva. 
  • Podmínky můžeme měnit a doplňovat. V případě jednorázových nákupů našich produktů se změny nijak nedotknou už odeslaných nebo dokončených objednávek. Pokud vám dodáváme dlouhodobě, máte možnost s novým zněním podmínek nesouhlasit a smlouvu mezi námi vypovědět.
  • 14.1. Komunikace. Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku i s tím, že ohledně Smlouvy po jejím uzavření, budeme komunikovat e-mailem nebo prostřednictvím chatu. Náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku (třeba internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.
  • 14.2. Mezinárodní prvek. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že se náš vztah a Smlouva řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Tím nejsou dotčena aplikovatelná práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných předpisů. Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi.
  • 14.3. Rozhodování sporů. Spory nemáme rádi, a tak se je vždycky snažíme řešit smírně. Pokud to nebude možné, sjednáváme si, že spory bude rozhodovat místně příslušný soud České republiky dle našeho sídla. 
  • 14.4. Změny Podmínek. Podmínky můžeme měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. To zjednodušeně řečeno znamená, že změna Podmínek pochopitelně nebude mít vliv na už uskutečněné jednorázové Služby či objednané Zboží nebo Digitální obsah. Pokud náš vztah trvá (např. Dlouhodobá spolupráce), o změně Podmínek vás informujeme e-mailem, upozorníme Vás na možnost se změnami nesouhlasit a Smlouvu z toho důvodu vypovědět. K tomu Vám poskytneme přiměřenou lhůtu 14 dnů. Pokud Smlouvu nevypovíte, budeme to považovat za váš souhlas s novým zněním Podmínek. 

Tyto Podmínky platí od 1. února 2025.