VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY NEHLADU.CZ

V prvé řadě vám moc děkujeme za zájem o naše služby, vážíme si ho. 

Co právě čtete? Právě čtete všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb uvedených na webových stránkách https://nehladu.cz („Web“ a Podmínky“).

Kdo jsme? Web provozujeme a níže uvedené služby poskytujeme jako společnost Ne hladu s.r.o., IČO: 084 01 748, se sídlem Hošťálkova 1168/111, 169 00 Praha 6, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, C 318422 („my“). Níže uvedené služby vám mohou poskytovat i následující terapeutky:

Kdo je poskytovatelem služeb se vždy dozvíte na rezervační platformě (k tomu se více dozvíte dále).

Co vám poskytujeme? Prostřednictvím Webu si od nás můžete objednat následující služby:

(společně také jako „Služby“).

Kromě toho vám můžeme prostřednictvím webu nabízet i e-booky, záznamy webinářů a různý další digitální obsah („Digitální obsah“), jakož i různé zboží související s naší činností (např. knihy, merchandise Ne hladu a podobné zboží, společně jako „Zboží“). Web zároveň může obsahovat i informace pro veřejnost se zaměřením na výživu a zdravý životní styl.

Komu Služby a Zboží poskytujeme? Naše Služby, Zboží a Digitální obsah vám poskytneme, ať už jste spotřebitel nebo podnikatel („vy“). Spotřebitel jste vždy, pokud je od nás objednáváte mimo spojitost s jakoukoli vaší podnikatelskou nebo obchodní činností. Podnikatel jste tehdy, pokud taková spojitost existuje. V objednávce na Webu můžete uvést vaše IČO. Pokud ho neuvedete, budeme vás považovat za spotřebitele. A obdobně, pokud ho uvedete, považujeme vás automaticky za podnikatele.

Vezměte prosím na vědomí, že jako na podnikatele se na vás nevztáhnou některé části těchto Podmínek. Zejména nemůžete od Smlouvy odstoupit do 14 dnů jako spotřebitel. Liší se i pravidla pro reklamace.

Shrnutí toho hlavního. Doporučujeme, abyste si Podmínky přečetli celé. Na úvod jsme pro vás ale připravili shrnutí toho nejdůležitějšího, na co je dobré upozornit, nebo co byste mohli považovat za překvapivé. Na začátku každého článku Podmínek najdete také stručné shrnutí, to ale není závazné – pokud by se shrnutí a text Podmínek lišily, má přednost právě text Podmínek.

Naše provozovny. Provozujeme několik provozoven. Najdete jde na těchto adresách:

  1. Co musíte vědět na úvod?

Stručně a srozumitelně:

___________

1.1. Služby a Zboží. Naše Služby nabízíme na Webu. Můžete si je zarezervovat v sekci „Rezervace“. Naše Zboží najdete v sekci „E-shop“, kde můžete provést objednávku. Postup toho jak rezervovat a objednávat a kdy konkrétně dojde k uzavření Smlouvy najdete v čl. 2. níže.

1.2. Podmínky. Podmínky upravují naši vzájemná práva a povinnosti při využívání našich Služeb a koupi Zboží a jsou nedílnou součástí Smlouvy. Musíte se s nimi důkladně seznámit a odsouhlasit nám je při každé rezervaci Služby nebo koupi Zboží. Najdete v nich navíc odpověď na většinu otázek, které by vás mohly zajímat. Pokud s Podmínkami nesouhlasíte, naše Služby nevyužívejte a Zboží neobjednávejte.

1.3. Ochrana osobních údajů. Kromě schválení Podmínek se musíte seznámit i se Zásadami zpracování osobních údajů zde.

1.4. Individuální smlouva. Pokud se tak spolu dohodneme, můžeme uzavřít Smlouvu, která se od Podmínek odchyluje. Přednost má ujednání v této individuální Smlouvě, ve zbytku se ale použijí Podmínky.

1.5. Náš vztah. Berete na vědomí, že Smlouvu o poskytování Služeb můžete uzavřít dvěma způsoby:

1.5.1. S Ne hladu s.r.o. Smlouvu uzavíráte s námi, společností Ne hladu s.r.o. V takovém případě vám za poskytnutou Službu odpovídáme my a Terapeut je náš zaměstnanec.

1.5.2. S konkrétním Terapeutem. V určitých případech můžete Smlouvu uzavřít s konkrétním Terapeutem. Tak je tomu tehdy, pokud Terapeut poskytuje Služby jako podnikatel. V takovém případě vám za poskytnutou Službu odpovídá přímo Terapeut. Váš vztah s Terapeutem se ale stále řídí těmito Podmínkami.

Informaci o tom, s kým jste Smlouvu uzavřeli, se dozvíte přímo na rezervační platformě u konkrétní Služby.

1.6. Povaha Smlouvy. Povaha Smlouvy, kterou spolu uzavřeme, se liší podle toho, o co máte zájem. Berete však na vědomí, že žádnou zvláštní smlouvu nepodepisujeme. Obsah Smlouvy je určen těmito Podmínkami. Níže najdete podrobnější právní informace o tom, o jaké smlouvy se jedná:

a) Konzultace – nutriční terapie. Uzavíráme smlouvu o péči o zdraví dle § 2636 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku („OZ“). Při poskytování Konzultací dodržujeme podmínky zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách („ZZS“). 

b) Konzultace – výživové a psychologické poradenství. Uzavíráme smlouvu o poskytnutí konzultace dle § 1746 odst. 2 OZ. V tomto případě není Konzultace zdravotní službou a její poskytování se neřídí ZZS.

c) Jídelníčky a Školení. V případě poskytování výživového poradenství formou tvorby Jídelníčků nebo umožnění účasti na Školení spolu uzavíráme smlouvu o výživovém poradenství, respektive smlouvu o účasti na školení, dle § 1746 odst. 2 OZ. V tomto případě se poskytování těchto Služeb neřídí ZZS. 

d) Digitální obsah. Ohledně Digitálního obsahu uzavíráme smlouvu o poskytování digitálního obsahu dle § 2389a a násl. OZ.

e) Zboží. V případě objednávky Zboží spolu uzavíráme kupní smlouvu dle § 2079 a násl. OZ.

  Kromě uvedených předpisů se náš vztah řídí také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jste spotřebitelem.

  Našim hlavním závazkem dle všech výše uvedených smluv je poskytnout vám uvedenou Službu nebo Zboží v ujednaném rozsahu a kvalitě. Vašim hlavním závazkem je zaplatit nám za to ujednanou cenu a řídit se těmito Podmínkami. 

___________

Stručně a srozumitelně:

___________

Stručně a srozumitelně:

___________

Stručně a srozumitelně:

___________

Stručně a srozumitelně:

___________

Stručně a srozumitelně:

Digitální obsah (např. e-booky a záznamy webinářů) má svoje specifika oproti běžnému zboží a službám daná zákonem.

Na náš Digitální obsah se většina těchto specifik neuplatní, ale měli byste vědět zejména to, jak vám bude Digitální obsah zpřístupněn.

___________

Stručně a srozumitelně:

___________

Stručně a srozumitelně:

___________

Za splnění technických požadavků odpovídáte sami a náklady s nimi spojené nesete také sami. Připojení k internetu není spojeno z naší strany s žádnými dalšími náklady a sazba připojení se tak neliší od sazby vašeho poskytovatele připojení.

a) Budete dodržovat veškeré povinnosti a omezení stanovené obecně závaznými právními předpisy a těmito Podmínkami.

b) Nebudete se vyjadřovat hanlivě, urážlivě, vulgárně či společensky nepřijatelně, což zahrnuje i vyjádření ohledně rasy, pohlaví, sexuální orientace, náboženství či jiných diskriminačních důvodů nebo vyjádření, která by mohla zasahovat do osobnostních práv (osobnost, důstojnost, čest, vážnost, soukromí, projevy osobní povahy, tělesní integrita) nebo mít jakkoliv výhružnou, nenávistnou, obtěžující, obscénní, podvodnou, hanlivou, urážlivou nebo pohoršující povahu, a to zejména v případě, že takový komentář je způsobilý přivodit jedinci nebo cílové skupině pocit újmy.

c) Nebudete se chovat tak, že by mohly být poškozeny naše dobré jméno a pověst.

9. Jak je to s placením?

Stručně a srozumitelně:

___________

Na konkrétním způsobu platby se můžeme domluvit. Můžeme však vyžadovat platbu předem na Rezervační platformě. Stejně tak můžeme přidávat či odebírat některé způsoby plateb a měnit jejich poskytovatele dle svého uvážení.

Stručně a srozumitelně:

___________

10.1. Právo na odstoupení obecně. Standardně jste asi zvyklí, že pokud jako spotřebitelé (tedy mimo rámec své obchodní nebo podnikatelské činnosti) nakoupíte přes internet nějaké zboží či služby, pak máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od doručení, a to i bez udání důvodu. To znamená, že se na Smlouvu hledí, jako by nebyla nikdy uzavře a obě strany si musí vrátit to, co si poskytly. V našem případě to platí jen někdy. Více se dozvíte níže. 

10.2. Již poskytnuté Služby a Digitální obsah. Vezměte prosím na vědomí, že s ohledem na charakter našich služeb (Konzultace, Jídelníčky a Školení) může být naše služba ve lhůtě 14 dní pro odstoupení již v plném rozsahu poskytnuta. Občanský zákoník říká (§ 1837 písm. a) OZ), že nemáte právo odstoupit od Smlouvy, pokud jste souhlasili s tím, že vám Služby poskytneme ještě před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Ve zkratce to znamená, že jakmile spolu uzavřeme Smlouvu a poskytneme vám Služby, odstoupit od Smlouvy s námi už nemůžete. Pokud byste s tímto postupem nesouhlasili, Služby vám poskytneme až po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Toto ustanovení platí i pro zpřístupnění Digitálního obsahu (§ 1837 písm. l) OZ). 

10.3. Udělení souhlasu. Udělujete předchozí výslovný souhlas s poskytováním Služeb a Digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Berete na vědomí, že nemůžete odstoupit od Smlouvy o poskytnutí Služby, jestliže byla splněna s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení, případně od Smlouvy o poskytnutí Digitálního obsahu za stejných podmínek.

10.4. Dlouhodobá spolupráce. V případě Dlouhodobé spolupráce můžete odstoupit do 14 dnů od uzavření Smlouvy, avšak pouze v rozsahu dosud neposkytnutých Konzultací nebo jiných Služeb, které jste si objednali.

10.5. Odstoupení od smlouvy. Odstoupit od Smlouvy do 14 dnů můžete v případě, že nesouhlasíte s poskytnutím Služeb nebo Digitálního obsahu před uplynutím lhůty k odstoupení, případně u Smlouvu týkající se koupě Zboží. U Zboží můžete odstoupit do 14 dnů od převzetí Zboží. U Digitálního obsahu můžete odstoupit, pokud vám ho nezpřístupníme ve lhůtě dle odst. 6.2. Pokud vám Zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak, pokud vám dodáváme Zboží pravidelně, lhůta pro odstoupení od Smlouvy se počítá od doručení první dodávky. Odstoupit můžete zasláním e-mailu na nehladu@gmail.com anebo jakýmkoliv jiným jednoznačným prohlášením vůči nám. Můžete k tomu využít i formulář v příloze Podmínek.  

10.6. Následky odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte Zboží a my vám vrátíme zaplacenou cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží nám musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání Zboží zpět k nám hradíte vy. V případě odstoupení od Smlouvy vám vrátíme cenu stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném vrácení kupní ceny. Kupní cenu vám vrátíme do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili. Platbu ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené Zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste Zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).

10.7.Vyzkoušení Zboží. Zboží si můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Pokud Zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu, můžeme vám vrátit částku poníženou o to, abychom Zboží uvedli do původního stavu tak, abychom ho mohli prodat dalším zákazníkům.

10.8. Dárky. Pokud jsme vám spolu se Zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění. 

10.9. Odstoupení od Smlouvy. Jako spotřebitel nad rámec odstoupení dle odst. 10.5., případně jako podnikatel, můžete od Smlouvy odstoupit v případě, že porušíme Smlouvu podstatným způsobem. Za porušení Smlouvy podstatným způsobem se považuje zejména neposkytnutí Služby, Zboží či Digitálního obsahu, za který jste nám zaplatili, a to ani v náhradním termínu, který jsme vám nabídli, případně nevrácení zaplacených částek v případě, kdy na vrácení máte nárok (práva z vadného plnění, odstoupení) ani do 30 dnů od okamžiku, kdy jsme vám je vrátit měli.

10.10. Porušení Podmínek z vaší strany. Pokud porušíte tyto Podmínky anebo Smlouvu, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. To se týká zejména případů porušení čl. 8. Smlouvy, případně naší možnosti odstoupit dle odst. 2.11.

10.11. Účinnost odstoupení. Odstoupení od Smlouvy z naší strany dle tohoto článku Podmínek nabývá účinnosti dnem, kdy je vám doručeno oznámení o odstoupení. Nemáme povinnost vracet si plnění, které jsme si před odstoupením od Smlouvy vzájemně poskytli.

11. Jak na reklamacě?

Stručně a srozumitelně:

___________

11.1. Co je to vada. Pokud máte pocit, že jsme udělali chybu, tedy že jsme vám poskytli Službu, Zboží nebo Digitální obsah s vadami, máte právo vadu reklamovat. Vadou se rozumí situace, kdy plnění rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám, tedy těmto Podmínkám a popisu na Webu.

11.2. Subjektivní nespokojenost. Subjektivní nespokojenost s poskytnutým plněním není vadou. Rádi však na uslyšíme vaši zpětnou vazbu. Můžete ji zaslat na nehladu@gmail.com

Vady Zboží.

11.3. Vlastnosti. Pokud jste spotřebitel, odpovídáme vám, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme, že Zboží:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b) je vhodné k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jsme souhlasili;

c) je poskytováno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k montáži nebo instalaci, pokud je potřeba);

d) je vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;

e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení nás nebo jiné osoby v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

f) je poskytováno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;

g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, pokud jsme vám je před uzavřením Smlouvy poskytli.

Za body dle písm. d) až g) neodpovídáme, pokud jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

Pokud jste podnikatel, odpovídáme vám za to, že zboží dodáme v ujednaném množství, jakosti a provedení. Pokud jsme si jakost a provedení neujednali, pak pro účel patrný ze Smlouvy, jinak pro účel obvyklý.

11.4. Lhůta pro uplatnění reklamace. Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit v následujících lhůtách:

a) Spotřebitel. Můžete vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době dvou let od převzetí (1 rok u použitého Zboží). Pokud se vada projeví do jednoho roku od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to jeho povaha nebo povahy vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete Zboží užívat, pokud jste vadu vytkli oprávněně.

b) Podnikatel. Můžete uplatnit vadu, která se na Zboží projeví nejpozději do dvou let po odevzdání Zboží (1 rok u použitého Zboží).

11.5. Kdy nemáte práva z vad. Práva z vad vám nenáleží, pokud jste vadu sami způsobili nebo pokud došlo k opotřebení Zboží jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží k opotřebení odpovídajícímu míře jeho předchozího používání.

11.6. Co můžete požadovat. V případě, že Zboží má vadu, můžete jako spotřebitel požadovat jedno z následujícího:

a) Odstranění vady. Můžete chtít, ať vadu opravíme, dodáme vám nové Zboží nebo dodáme to, co chybí, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

b) Přiměřená sleva. Můžete chtít přiměřenou slevu z kupní ceny, která se vypočte dle odst. 11.8

c) Odstoupení od Smlouvy.  Můžete od Smlouvy odstoupit a požadovat vrácení celé kupní ceny.

Pokud je vada nevýznamná, nemůžete od Smlouvy odstoupit. Má se však za to, že vada nevýznamná není.

Jako podnikatel můžete výše uvedené nároky uplatnit v případě, že vady je podstatným porušením Smlouvy. Pokud je vada nepodstatným porušením Smlouvy, nemůžete od Smlouvy odstoupit.

11.7. Sleva nebo odstoupení. Pokud jste spotřebitel, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy týkající se Zboží:

a) pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;

b) když se vada projeví opakovaně;

c) pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;

d) když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.

11.8. Přiměřenou slevu určíme jako rozdíl mezi hodnotou Zboží bez vady a s vadou.

Vada Služby.

11.9. Lhůta pro uplatnění reklamace. Vadu musíte vytknout co nejdříve poté, co ji zjistíte, nejpozději však do 6 měsíců od poskytnutí Služby.

11.10. Co můžete požadovat. Pokud dokážeme vadu odstranit, můžete po nás chtít jedno z následujícího:

a) Oprava. Můžete chtít, ať vadu opravíme. V případě Služby (např. Jídelníček, InBody analýza) opravíme vadu opravou tohoto výstupu. V případě vady samotné Služby (např. Konzultace nebo jiné schůzky) opravíme vadu tím, že vám po domluvě s vámi poskytneme náhradní termín dané Konzultace nebo jiné schůzky. Vadou v tomto případě je i to, že vám Terapeut neposkytl Konzultaci řádně a včas.

b) Doplnění toho, co chybí. Pokud výstupu Služby něco chybí (např. Jídelníček nebo InBody analýza jsou neúplné), můžete chtít, ať vám dodáme, co chybí. U samotné Služby bez výstupu na toto z povahy věci nárok nemáte a v případě uplatnění tohoto nároku budeme postupovat dle písm. a)

c) Přiměřená sleva. Můžete po nás žádat přiměřenou slevu z ceny Služby, která se vypočte obdobně dle odst. 11.8

Pokud vadu odstranit nedokážeme, můžete požadovat přiměřenou slevu z ceny, nebo od Smlouvy odstoupit.

11.11. Kdy nemáte práva z vad. Práva z vad vám nenáleží, pokud jste vadu Služby sami způsobili.

Vady Digitálního obsahu.

11.12. Práva z vadného plnění. Vady Digitálního obsahu mají oproti právní úpravě vad u zboží svoje specifika. Tato specifika uvádíme níže, proces reklamace vad je však stejný jako u Služeb a Zboží a spolu s vašimi nároky jej najdete v čl. 11. Smlouvy.

11.13.Vlastnosti Digitálního obsahu. Odpovídáme vám za to, že Digitální obsah:

a) odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b) je vhodný k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jsme souhlasili (tj. pro účel vzdělávání a informování o oblastech souvisejících s výživou, terapeutickou činností či psychologií);

c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k instalaci a s uživatelskou podporou, pokud je potřeba);

d) je vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem

e) rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení nás nebo jiné osoby v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

f) je poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat;

g) odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, pokud jsme vám je před uzavřením Smlouvy zpřístupnili.

Za body dle písm. d) až g) neodpovídáme, pokud jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Digitálního obsahu liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

11.14. Lhůta pro uplatnění reklamace. Můžete vytknout vadu, která se na Digitálním obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku (Digitální obsah poskytnutý na určitou dobu), případně v době dvou let od zpřístupnění u jednorázového plnění (blíže v odst. 6.2). Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete digitální obsah užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně. Pokud se vada projeví do jednoho roku od zpřístupnění, má se za to, že Digitální obsah byl vadný již při zpřístupnění, ledaže to povaha vady nebo Digitálního obsahu vylučuje.

11.15. Co můžete požadovat. Pokud jste spotřebitel Digitální obsah má vadu, můžete požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. To se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady. Odstranění vady budeme s ohledem na Digitální obsah běžně realizovat dodáním nového Digitálního obsahu.

11.16. Další nároky. Obdobně dle odst. 11.7. můžete požadovat přiměřenou slevu anebo odstoupit od Smlouvy i v případě Digitálního obsahu. Přiměřenou slevu určíme jako rozdíl mezi hodnotou Digitálního obsahu bez vady a s vadou. Právo na přiměřenou slevu máte i v případě odstoupení od Smlouvy. Nemůžete odstoupit od Smlouvy, pokud je vada Digitálního obsahu jen nevýznamná; má se však za to, že vada není nevýznamná.

Oznámení a vyřízení reklamace

11.17. Uplatnění reklamace. Reklamaci uplaťte ideálně elektronicky e-mailem na nehladu@gmail.com, kde se dohodneme na dalším postupu. Alternativně můžete reklamaci uplatnit i zasláním na adresu našeho sídla.

11.18. Obsah reklamace. Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím uveďte nám: 

a) vaše kontaktní údaje;

b) popis vady (v čem spatřujete vadu Služby, Zboží nebo Digitálního obsahu, zejména na čem jsme se domluvili s co nebylo splněno);

c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

11.19. Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění reklamace vám zašleme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.

11.20. Vyřízení reklamace. V přiměřené době od uplatnění reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom, tak abychom vám nezpůsobili značné obtíže. Reklamaci vždy vyřídíme nejpozději do 30 dnů, pokud se nedohodneme na tom, že to bude trvat déle. Pokud reklamaci do 30 dnů nevyřídíme, můžete odstoupit od Smlouvy.

11.21. Potvrzení o vyřízení reklamace. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace. 

11.22. Náklady na reklamaci. Pokud jste nákup učinili jako spotřebitel, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

11.23. Vrácení peněžitých částek. Peněžité částky, které vám z důvodu vadného plnění máme vydat, vám vrátíme na vlastní náklady bez zbytečného odkladu. Použijeme pro to stejný způsob, jakým jste uhradili danou peněžitou částku, ledaže výslovně svolíte jinak a nevzniknou vám tím žádné náklady. V případě Digitálního obsahu tak učiníme nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste u nás uplatnili svoje právo z vadného plnění.

12. Jak je to s odpovědností?

Stručně a srozumitelně:

___________

12.1. Konkrétní případy omezení odpovědnosti. Již výše v Podmínkách uvádíme některé případy, kdy nemůžeme odpovídat za újmu. Na tomto místě na to pro přehlednost odkazujeme:

a) újma způsobená zadáním neaktuálních, nesprávných nebo nekompletních údajů, případně kompromitace vašeho účtu na Rezervační platformě;

b) újma způsobená nesprávným nebo nevhodným Zdravotním doporučením v případě, kdy nám sdělíte neúplné nebo nesprávné informace (odst. 3.3. Podmínek);

c) újma způsobená naplněním kapacity Školení a odstoupením od Smlouvy (odst. 5.1. Podmínek).

12.2. Služby třetích stran. Prostřednictvím Webu můžete přistupovat ke službám třetích stran (např. Rezervační platforma či odkazy na jiné služby). Když k těmto službám přistupujete, berete na vědomí možné riziko s tím spojené (např. nefunkčnost nebo přítomnost virů). My za toto riziko ani za výsledek přístupu ke službě třetí strany neodpovídáme a služby třetích stran nemonitorujeme.

12.3. Vaše odpovědnost za újmu. Pokud porušíte povinnosti dle těchto Podmínek vůči nám nebo vůči Terapeutovi, ať úmyslně nebo neúmyslně, odpovídáte nám za způsobenou újmu a zavazujete se nám nahradit veškeré náklady, které bylo z naší strany nutné vynaložit k nápravě situace (např. náklady na právní služby).

13. Co když se něco náhodou pokazí a budeme muset řešit spor?

Stručně a srozumitelně:

___________

14. Co říci závěrem? 

Stručně a srozumitelně:

Tyto Podmínky platí od 1. února 2025.